23 lipca 2009

Axis Powers Hetalia, ED "Marukaite Chikyuu" ver. England


Tytuł: Marukaite Chikyuu (Narysuj kółko - to Ziemia)
Wykonawca: Noriaki Sugiyama (Non-tan♥) jako Anglia



nana Daddy ramushu wo choudai
nana Mummy nana Mummy
mukashi ni tabeta pudingu no
ano aji ga wasurerarenain da

marukaite chikyuu
marukaite chikyuu
marukaite chikyuu ore igirisu

marukaite chikyuu
jitto mite chikyuu
hyotto shi te chikyuu ore igirisu

Aa hitofude de mieru subarashii sekai

chuubu wa noru enpitsu da!
igirisu
“minna ore ga tsukutta meshi wo mazuitte iu kedo
are wa waza to nandakara na!”

marukaite chikyuu
marukaite chikyuu
marukaite chikyuu ore igirisu

marukaite chikyuu
hatto shite chikyuu
funzorikaette chikyuu ore igirisu

oobun chikazukeba
kaoru shiawase no reshipi
(„hiniku wa kakushaji sa")

hadasamui fuyu ni mankai da!
faiyaa waakusu!

heihei Brother koucha wo choudai
tsuide ni Sister? yurete kurenai ka
oioi Grandpa heiwa ga ichiban
haifai Baby -nani ka ga mie mashu-
nana Daddy jin mo nomitai na
nana Mummy nana Mummy
mukashi ni tabeta pudingu no
ano aji ga wasurerarenain da

TATOO ga uzukuze
atsui rokugen

marukaite chikyuu
marukaite chikyuu
marukaite chikyuu ore igirisu
Ah hitofude de mieru subarashii sekai

otonari san wa yuurei da!
Igirisu

Ah sekaijuu ni nemuru shiawase no reshipi
kyou no unsei mo saikou da!
makenai ze ☆

***

Hej, hej Tato, daj mi rumu
Hej, hej Mamo, Hej, hej Mamo
Nie mogę zapomnieć smaku
Tego puddingu, którego jadłem wczoraj

Narysuj kółko - to Ziemia,
Narysuj kółko - to Ziemia,
Narysuj kółko - to Ziemia. Jestem Anglia!

Narysuj kółko - to Ziemia.
Dobrze się jej przyjrzyj - to Ziemia.
Nagle to Ziemia. Jestem Anglia!

Aaach, jaki wspaniały świat można zobaczyć za tylko jednym pociągnięciem pędzla!

Metro jest jak ołówek na którym jeździsz!
Anglia!
“Wszyscy mówią, że jedzenie, które gotuje jest niesmaczne…
Ale ja je takie robię celowo!”

Narysuj kółko - to Ziemia,
Narysuj kółko - to Ziemia,
Narysuj kółko - to Ziemia. Jestem Anglia!

Narysuj kółko - to Ziemia.
Cofnij się - to Ziemia.
Połóż się - to Ziemia. Jestem Anglia!.

Aaach, wystarczy zagotować by stworzyć przepis, który sprawi, że popłaczesz się z radości
("Powinieneś użyć tylko małej szczypty sarkazmu")

W czasie ostrej zimy pozwólmy im zakwitnąć!
Sztuczne ognie!

Hej, Hej Bracie, daj mi trochę czarnej herbaty
A ty siostro, mogłabyś ją zaparzyć?
Hej Dziadku , pokój jest najważniejszy
HIGH FIVE BABY!* – Chyba zobaczyłem coś dziwnego…
Hej, hej Tato, daj mi też trochę ginu
Hej, hej Mamo, Hej, hej Mamo
Nie mogę zapomnieć smaku
Tego puddingu, którego jadłem wczoraj!

Tatuaż pulsuje
Sześć gęstych linii**

Narysuj kółko - to Ziemia,
Narysuj kółko - to Ziemia,
Narysuj kółko - to Ziemia. Jestem Anglia!

Aaach, jaki wspaniały świat można zobaczyć za tylko jednym pociągnięciem pędzla!

Mój sąsiad jest duchem!
Anglia!

Aaach, na świecie śpi gdzieś przepis na radość!
Dziś znów los mi sprzyja!
Jestem niepokonany! ☆

***
* To dla ciebie, szefowo! | "Przybij piątkę dziecko!"
** To chyba o jego brwiach...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz