21 lipca 2009

There she goes -- and here I come! And of all my girls she's the number one! Ogłoszenia Parafialne, yawl!


Well, hello bitches!
Niesamowite jak ostatnio często piszę te Ogłoszenia. I tytuły są coraz dłuższe! Whoa, baby. Anywho, do rzeczy.

Mam kilka wiadomości. Najlepiej pisze mi się w punktach dlatego jedziemy.

1. Aya wraca za dwa dni. Wtedy też wrócimy do normalnego toku tłumaczenia.

2. Fajny mam avatar z Cure Passion, nie? Cure Passion jest super!

3. Mamy ankietę usytuowaną pod Wstępniakem a nad... eee... nad Aktualnymi Requestami, właśnie tak! Proszę oddawać głosy. I proszę NIE przesadzać z orzeszkami - będę musiała wziąć odpowiedzialność jeśli wygrają.

4. Ale mówię Wam - Cure Passion jest świetna! Kiedyś była zła, a teraz jest dobra, chociaż jak była zła to miała fajniejsze ciuchy...

5. I wspaniała wiadomość: nasz zajebisty team tłumaczący powiększył się o kolejną osobę. Przywitajcie Nei! ... wstydzi się. Momencik.

Zostałam przyjęta, wymaga się przedstawić.
A jako że lubię o sobie pisać, postaram się nie rozpisywać. (Poszukujemy ciągu logicznego.)
Lubię czytać książki (każdy rodzaj jest dobry!), słuchać muzyki (zasada pasuje też do tego punktu) oraz, oczywiście, mangę i anime (w tej kolejności [tu zasada nie pasuje]). Jestem dość wybredna. Gorzej, jeśli coś mi się spodoba, wtedy kaplica. Zapisujemy się so fandomu i rura na eBaya/allegro sprawdzić, czy są jakieś ciekawe itemy. Najlepiej z jakimś bishem. *zerka w bok*
Jestem zboczona (powtarzają to do znudzenia), bardzo entuzjastycznie nastawiona do wszystkiego, mało sumienna, roztrzepana, baaaardzo ciekawska, a moje ulubione słowo to 'Dlaczego?'. Jestem straszną egoistką, co kilka osób śmieszy, innych pociąga, a trzecich i kolejnych irytuje. I chyba mam rozdwojenie jaźni. Jeszcze kilka cech by się znalazło. Tylko komu chce się szukać...
Mówią, że byłabym dobrą matką. Współczuję mojemu dziecku. *zapala czarną świecę*
Ot co. Najzwyklejszy przedstawiciel prowincjonalnej mieściny.


6. ... choć miała strasznie dziwkarskie buty, ale i tak była fajna!

7. Mile widziane komentarze pod Ogłoszeniami, to jedyny moment by napisać coś innego niż ewentualne ochy czy bluzgi odnośnie tłumaczenia (nobody cares about your private life, just translate for the masses!).

8. Co prawda postać odnośnie jesiennego szablonu została już wybrana, ale być może przygotujemy coś specjalnego na sierpień i urodziny DG. Czekamy na sugestie (tylko nie Sasuke, błagam... <3/4> i nie Hitsugaya... )

Dedans Gothique President
Ciara-sama

3 komentarze:

  1. Jej ^^! Jestem z Ciebie dumna, Nei! KYAAAAAAAAA~! Ty mój Cookie Monsterze XDDD. *zaciesz* Powodzenia.
    Mitsu~

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Jest nowa <333 Jak ja tu dawno nie wpadałam! Aż zapomniałam jak tu jest xDD Co do punktu 8... może Vocaloid...? (Tylko błagam nie Hatsune Miku! Ona przepada przez własne włosy! Może rodzeństwo Kagamine albo Black Rock Shuter...) Albo Haruhi Suzumiya, ewentualnie Grimmjow. A Tośka i Uke ktoś ich proponował?! Oo' No coments... Jestem ciekawa czy czci godna Ciara-sama to przeczyta *cisza*
    Cookie Monster!? Gdzie! *___* (Mój idol <3)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noooo, biorąc pod uwagę, że pisałam to miesiąc temu... ale jestem boska i sprawdzam zajebiste komentarze.
    Miku ma bardzo fajne włosy, ale bez przesady, wolę iść w postaci niszowe, a nie te, które mają tak przesadzony fandom za nic, że it's not even funny (rzeczony właśnie Tosiek, przecież oprócz tego, że jest niższy od 3/4 postaci to niczym się nie wyróżnia...). Haruhi to zdzi... nienawidzę jej, dlatego odpada w przedbiegach. Grimdzioła jakoś nie mam ochoty oglądać dzień w dzień gdy będę sprawdzać Koncert Życzeń...
    I nie, nikt ich nie proponował, ale wolę zawczasu uprzedzić, że takie ewenementy się pięciu minut tutaj nie doczekają...

    OdpowiedzUsuń