22 lipca 2009

Bleach, MOV "Sen yoru o koete"


Tytuł: Sen yoru o koete (Pokonam tysiąc nocy)
Wykonawca: Aqua Timez




Aisaretai demo aisou to shinai
Sono kurikaeshi no naka o samayotte
Boku ga mitsuketa kotae wa hitotsu kowakutatte kizutsuitatte
Suki na hito ni wa suki tte tsutaeru n da

Anata ga boku o aishiteru ka aishite nai ka
Nante koto wa mou docchi de mo ii n da
Donna ni negai nozomou ga
Kono sekai ni wa kaerarenu mono ga takusan aru darou
Sou soshite boku ga anata o aishiteru to iu jijitsu dake wa
Dare ni mo kaerarenu shinjitsu da kara

Sen no yoru o koete anata ni tsutaetai
Tsutaenakya naranai koto ga aru
Aisaretai demo aisou to shinai
Sono kurikaeshi no naka o samayotte
Boku ga mitsuketa kotae wa hitotsu kowakutatte
Kizutsuitatte suki na hito ni wa suki tte tsutaeru n da
Kimochi o kotoba ni suru no wa kowai yo
Demo suki na hito ni wa suki tte tsutaeru n da

Kono hiroi sekai de meguriau yorokobi o kotoba ja iiarawasenai ne
Dakara boku-tachi wa hohoemi iro azayaka ni sugiru aki o doremi de utatte
Fuyu o se ni haru no komorebi o machi
Atarashiku umarekawaru dareka o mamoru you ni to

Kita michi to ikisaki furikaereba itsu de mo okubyou na me o shite ita boku
Mukiaitai demo sunao ni narenai
Massugu ni aite o aisenai hibi o
Kurikaeshite wa hitoribocchi o iyagatta ano hi no boku wa
Mukizu no mama de hito o aisou to shite ita

Sen no yoru o koete ima anata ni ai ni yukou
Tsutaenakya naranai koto ga aru
Aisaretai demo aisou to shinai
Sono kurikaeshi no naka o samayotte
Boku ga mitsuketa kotae wa hitotsu kowakutatte
Kizutsuitatte suki na hito ni wa suki tte tsutaeru n da
Sono omoi ga kanawanakutatte suki na hito ni suki tte tsutaeru
Sore wa kono sekai de ichiban suteki na koto sa

***

Chcę być kochany ale nie próbuję kochać
Podróżuję ciągle to powtarzając
Znalazłem odpowiedź; Nawet jeśli jestem przerażony, nawet jeśli jestem zraniony
Potrafię powiedzieć “kocham cię” do osoby, którą kocham

Kochasz mnie czy nie kochasz?
W tych sprawach, obie opcje są poprawne
Nie ważne jak bardzo bym chciał
Jest wiele niezmiennych rzeczy na tym świecie, prawda?
Tak, i tylko fakt, że cię kocham
Jest prawdą, prawdą której nikt zmienić nie może

Pokonam tysiąc nocy i powiem ci to
Jest coś co muszę ci powiedzieć
Chcę być kochany ale nie próbuję kochać
Podróżuję ciągle to powtarzając
Znalazłem odpowiedź; Nawet jeśli jestem przerażony,
Nawet jeśli jestem zraniony, potrafię powiedzieć “kocham cię” do osoby, którą kocham
Przeraża mnie zamienianie mych uczuć w słowa
Ale potrafię powiedzieć “kocham cię” do osoby, którą kocham

W tym szerokim świecie nie potrafię słowami wyrazić radości spotkania z tobą
Więc uśmiechamy się, śpiewamy o żywo przemijającej jesieni w do-re-mi
Odwracamy się plecami do zimy, czekamy aż na wiosnę światło zacznie prześwitywać przez drzewa
I narodzimy się ponownie by móc chronić kogoś

Gdy patrzymy wstecz na ścieżce naszego przeznaczenia zawsze mam zawsze mam zlęknione spojrzenie
Chcę stawić ci czoło ale nie umiem być uczciwy
Ja, który powtarzam dni w których nie potrafiłem szczerze cię kochać
I kiedy nienawidziłem być sam
Próbuję kochać ludzi póki się nie zranię

Pokonam tysiąc nocy i wyruszę by cię teraz spotkać
Jest coś co muszę ci powiedzieć
Chcę być kochany ale nie próbuję kochać
Podróżuję ciągle to powtarzając
Znalazłem odpowiedź; Nawet jeśli jestem przerażony,
Nawet jeśli jestem zraniony, potrafię powiedzieć “kocham cię” do osoby, którą kocham
Nawet jeśli nie spełnię tych myśli potrafię powiedzieć “kocham cię” do osoby, którą kocham
To najwspanialsza rzecz na tym świecie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz