26 lipca 2009

Fushigi Yuugi, MISC. "Wakatte-ita hazu"

Ok. Here we go.

"Powinnam była wiedzieć"
Wykonawca: Satou Akemi
Ans. Ava.



Toorisugiru
Koibito-tachi no waraigoe
Mune wo shimetsukeru

Ameagari no
Shuumatsu no gogo na no ni
Watashi hitori machi wo aruku
Soba ni
Itai no ni

Sonna koto wakatte-ita hazu
Suki ni nareba natta dake
Kurushimu koto

Setsunai ne wakatte-ita no ni
Omotte-iru anata dake wo
Konna ni
Aenai toki mo

Donna toki mo
Issho ni ite hoshii nante
Omoccha ikenai to

Osaete-ita
Watashi no kokoro no koe
Tomerarezu ni ima mo afure
Sou de
Kurushii no

Watashi ni wa wakatteita hazu
Aishitatte hitorijime
Dekinai koto

Demo ima wa taisetsu na omoi
Watashi dake ga mieru hontou
Shinjite
Aishi-tsudzukeru

Watashi ni wa wakatte-ita hazu
Aishitatte hitorijime
Dekinai koto

Demo ima wa taisetsu na omoi
Watashi dake ga mieru hontou
Shinjite
Aishi-tsudzukeru

***


Śmiejące się głosy
Mijających mnie kochanków
Sprawiają, że czuję się stłamszona

Mimo, że deszcz przestał padać
W to weekendowe popołudnie
Samotnie przemierzam ulice
Mimo,
Że chcę być z Tobą

Powinnam była to wiedzieć
Jeśli tak mocno się w Tobie zakocham
Tak samo mocno będę cierpieć

Mimo, że wiem jak to łamie mi serce
Ciągle myślę tylko o Tobie
Nawet jeśli
Nie mogę Cię zobaczyć

Pomimo, że
Wiem, iż nie powinnam myśleć o tym
Jak marzę byśmy zawsze już byli razem

Nawet teraz głos serca
Który starałam się stłumić
Zdaje się przepełniać mnie
Bez końca
Tak, że sprawia mi cierpienie

Powinnam była wiedzieć, że
Egoistycznie jest skrywać swoje uczucia do Ciebie
Tylko dla siebie

Lecz teraz to najdroższa myśl
Wierzę w prawdę
Którą zauważam tylko ja
I ciągle Cię kocham

Powinnam była wiedzieć, że
Egoistycznie jest skrywać swoje uczucia do Ciebie
Tylko dla siebie

Lecz teraz to najdroższa myśl
Wierzę w prawdę
Którą zauważam tylko ja
I ciągle Cię kocham

1 komentarz:

  1. Nu, Nikusie. Jest dobrze, yeye XD. Ale może być jeszcze lepiej. Weź ty kurna rusz łbem! XDD Ty masz czasami taki wyCZEpane w kosmos teksty, że ja nie mogę. Wstydzisz się, mwahah XDD?... Yeyeye. Ale tekst nawet niezły :33. Nuu. Powodzenia w dalszej karierze hah XD.
    Mitsu vel Marlu~

    OdpowiedzUsuń