3 stycznia 2011

Angel Beats! GirlsDeMo "Day Game"


Wykonawca: LiSA jako Yui





Girigiri de ii nja nai?
Yoyuu nante nakutatte
Kenmei ni yattara
Toriaezu kimochi ii desho?
Doronko de ii nja nai?
Yume wo oikaketeta
Ano hitamukisa ga areba
Mukau tokoro teki nashi nanda yo

(Wow Wow Wow Wow)
Te wo furiagero
Wasurecha ikenai yo
Honki no kimi no sutoreeto
(Wow Wow Wow Wow)
Junbi OK!
Koi domannaka utte miseru kara
Ah kanata made

Nodo ga kawaitara sa
Suidou de ii nja nai?
Atama kara kabutte kodomo mitai ni hashaide
Sonna natsu wa sugita
Itsuka otona ni natta
Demo nandaka sono suutsu wa
Totemo atsusou ni mieru yo

(Wow Wow Wow Wow)
Kondo wa kimi da
Sono saki ni misueteiru no wa
Atashi no sutoreeto
(Wow Wow Wow Wow)
Omoikiri nagetsukete miseru kara
Dokko iku kana? yoku mitete

Ima hitsuyou nano wa
Konjou to ase da
Torikaeshi ni yukou
Ano harewatatta sora no Game

(Wow Wow Wow Wow)
Te wo furiagero
Wasurecha ikenai yo
Honki no massugu
don’t be afraid
(Wow Wow Wow Wow)
Junbi OK!
Koi domannaka butte miseru kara
Ah sora takaku

(Wow Wow Wow Wow)
Kondo wa kimi da
Ushirode ni kakushite iru no wa
Atashi no koigokoro
(Wow Wow Wow Wow)
Omoikiri nagete miseru kara
Minogashitara yurusanai

Hitasura hashitta
Tsukarete buttaoreta
Otagai waratta
Sore dake de juubun datta Day

***

Świetnie tak stać na krawędzi, co?
Nawet bez miejsca wokół mnie,
Wystarczy, że dam z siebie wszystko!
Poczuję się wspaniale, prawda?
Przecież zabawa w błocie to żaden grzech, nie?
Tak długo jak zanikną chęci
Od czasów gdy goniłam za marzeniami,
Pokonam wszystkich wrogów naokoło

(Wow Wow Wow Wow)
Ręce do góry!
Nie zapomnij -
Oczekuję celnego rzutu od twego prawdziwego ja
(Wow Wow Wow Wow)
Jestem gotowa!
No dalej! Udowodnię ci, że trafię w sam środek
Aaach, poślę ją daleko...

Jeśli masz straszne pragnienie,
To po prostu napij się prosto z kranu
Lejąc sobie wodę na głowy, wygłupiając się jak dzieci -
Tak mijały nam wakacje
W którymś momencie dorośliśmy,
Ale zdaje mi się,
Że strasznie ci gorąco w tym garniturze

(Wow Wow Wow Wow)
Oddaję ci kij
Patrz uważnie
Gdy będę rzucać piłkę
(Wow Wow Wow Wow)
Rzucę ją najmocniej jak potrafię i pokażę ci, na ile mnie stać
Dokąd poleci? Przyjrzyj jej się

W tej chwili jedyne czego potrzebujemy
To hart ducha i pot
Powróćmy do tego -
Do gry pod czystym niebem

(Wow Wow Wow Wow)
Ręce do góry!
Nie zapomnij
Jak poważnie traktowałeś swoją bezpośredniość
Nie bój się!
(Wow Wow Wow Wow)
No dalej! Udowodnię ci, że trafię w sam środek
Ach! Sięgnęła nieba!

(Wow Wow Wow Wow)
Oddaję ci kij
Za plecami
Chowam moją miłość
(Wow Wow Wow Wow)
Rzucę ją najmocniej jak potrafię i pokażę ci, na ile mnie stać
Nie wybaczę ci jeśli chybisz

Biegłam nie myśląc o niczym innym
Zmęczyłam się i padłam na kolana
Śmialiśmy się razem
Tyle wystarczyło na cały dzień

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz