26 stycznia 2011

Heartcatch Precure! IM Yuri/Moonlight "Tsuki no Hana"


"Księżycowy Kwiat"
Wykonawca: Hisakawa Aya jako Tsukikage Yuri/Cure Moonlight
Romaji: moonlight_01 from CureCom
Translation English: kokoda_koji from CureCom


Kurai yozora ni
Ukabu tsuki no hana
Nani mo iwazu kono sekai wo
Kiramekasete iru

Watashi ga koko ni
Tadori tsuita no wa
Atatakaku senaka wo osu
Egao ga aru kara

Fukai yami wo teraseru tsuyosa
Kokoro ni hana hiraita
Nidoto dare mo kizutsukesasenai
Mune ni tomotta
Too no hikari

Owaru kotonai
Kanashimi wa nai no
Dareyori mo itami wo shiru
Watashi ga akashi yo

Nikushimi dake ja
Asu e wa ikenai
Shinrai ga tate ni natte
Susunde yukeru wa

Yoru ga akete subete wo tsutsumu
Mabushii asa ga kitemo
Jibunrashii kagayaki hanachi
Saita tsuki no hana wa kienai

***

Na ciemnym nocnym niebie
Lśni Księżycowy Kwiat
Nie odzywa się choćby słowem
I w takiej ciszy rozświetla świat

Jestem tu
Teraz
Dzięki wsparciu pewnych
Ciepłych uśmiechniętych twarzy

Ich siła rozjaśni najciemniejszą noc
I sprawi, że rozkwitnie kwiat w mym sercu
"Już nigdy nie stanie ci się krzywda"
Wypełnia mnie jasnością;
Ten niegasnący blask

Koniec nie jest mu pisany;
Smutek to odległa przeszłość
Zna ból lepiej niż niejeden z was...
Jestem w końcu tego przykładem*

Nienawiść i obwinianie innych
Donikąd nie prowadzi
Niech wiara będzie moją tarczą
I wyznaczy dla mnie ścieżkę naprzód

Swym blaskiem okrywa całą noc
Nawet gdy wzejdzie ranne słońce,
Nie przestanie on lśnić
Księżycowy Kwiat rozwinął płatki i nigdy nie zwiędnie

***

* podejrzewam, że "on" to "Księżycowy Kwiat"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz