27 stycznia 2011

Durarara! IM Izaya "Subarashii Hibi"

"Co za wspaniałe dni"
Wykonawca: Kamiya Hiroshi jako Orihara Izaya
Ans. k.kloskowicz
Z tego co mi tu mówią "dobrze poinformowane źródła", jest to cover piosenki zespołu Unicorn.


Bokura wa hanarebanare
Tama ni attemo wadai ga nai
Issho ni itai keredo
Tonikaku jikan ga tarinai
Hito ga inai toko ni yukou
Yasumi ga toretara

Itsu no ma ni ka bokura mo
Wakai tsumori ga toshi wo totta
Kurai hanashi ni bakari
Yatara kuwashiku natta mon da
Sorezore futari isogashiku
Ase kaite

Subarashii hibi da chikara afure
Subete wo sutete boku wa ikiteru
Kimi wa boku wo wasureru kara
Sono koro ni wa sugu ni kimi ni ai ni yukeru

Natsukashii uta mo warai gao mo
Subete wo sutete boku wa ikiteru
Sore demo kimi wo omoidaseba
Wakare wo eranda hito mo iru
Sonna toki wa nani mo sezu ni nemuru nemuru

Asa mo yoru mo utai nagara
Tokidoki wa bonyari kangaeru
Kimi wa boku wo wasureru kara
Sou sureba mo sugu ni kimi ni ai ni yukeru

***

Każde z nas idzie w swoją stronę
Wpadamy na siebie rzadko a i wtedy nie mamy o czym rozmawiać
Chciałbym żebyśmy byli razem, ale
Przecież i tak nie ma za dużo czasu
Chodźmy gdzieś, gdzie nas nie zobaczą
Zróbmy sobie przerwę

Nie zauważyliśmy jak
Zestarzeliśmy się próbując używać młodości
Odbieraliśmy tysiące wiadomości
Z jakichś mrocznych konwersacji
I ciebie i mnie
Zalewa pot

Co za wspaniały dzień, ile w nim energii
Żyję, mam to wszystko gdzieś
Kiedyś mnie zapomnisz,
Ale to nic - dzięki temu niedługo znów cię spotkam

Smutne piosenki i nawet uśmiechnięte twarzyczki
Żyję i mam je wszystkie gdzieś
Co z tego, że o tobie pamiętałem;
Nie zrobiłem nic - spałem tylko i spałem

Ranek i wieczór, czasem
Śpiewam snując marzenia
Kiedyś może mnie zapomnisz
Jeśli tak, to wtedy bardzo szybko znów się spotkamy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz