30 stycznia 2011

Toshokan Sensou, ED "Changes"


"Zmiany"
Wykonawca: Base Ball Bear




***
nani ka ga kawaru kigashita nani mo kawaranu asa ni
itsu mo yori sukoshi ii mezamedatta

tsurara no you ni sasatta dare ka no waraigoe ga tokete
haru ga ibuku

hito sashiyubi de sashimesu no wa mirai
kimi no te no hira ga fureru tabi ni afuru omoi

ch-ch-ch-changes saa, kawatteku sayonara, furui jibun
shingenjitsu atarashii nani ka ga matteru
subete ga ima kawatteku subete ga hajimaru
shinkokyuu hitotsu, aizu ni shite kakedashiteku

ashita ga konai kigashita ashita ga kite hotto shita
kami-sama wa inai tte zutto omotteta

miwake ga tsukanai you ni hitogomi ni magireteta boku ni
haru ga ibuku

hito sashiyubi de kimi ga tometa kotoba
ryou no te no hira ja tarinai hodo afuru omoi

ch-ch-ch-changes saa, kawatteku shirokuro tsuketeku
ichibun no ichi no jibun de butsu karitai
subete ga ima kawatteku subete ga hajimaru
mune odoru atarashii kisetsu o mukae ni iku

nani ka ga kawaru kigashita nani mo kawaranu asa ni
itsu mo yori sukoshi ii mezamedatta

ch-ch-ch-changes saa, kawatteku sayonara, furui jibun
shingenjitsu atarashii nani ka ga matteru
ch-ch-ch-changes saa, kawatteku ushinau mono mo aru
demo iindesu hitotsu unazuki, kakedasu
saa, subete ga ima kawatteku subete ga hajimaru
shingenjitsu dare no mono demo nai atarashii jibun
kawatta no wa boku jishin da

***
Czułem się, jakby miała nadejść zmiana
Poranka, którego nic się nie zmieniło
Poczułem się troszkę lepiej, niż zazwyczaj

Czyjś śmiech wbił się niczym sopel po czym stopniał
A ja poczułem wiosenne powietrze

Mój palec wskazujący wskazuje przyszłość
Myśli przelewają się gdy dotykam twej dłoni

Zmiany, tak, zmieniam się, żegnam dawnego siebie
Czekam na nową rzeczywistość, coś nowego
Wszystko się teraz zmienia i wszystko się zaczyna
Daję znak wdychając powietrze i zaczynam biec

Czułem, jakby jutro miało nie nadejść
A gdy nadeszło odetchnąłem z ulgą
Zawsze myślałem, że Bóg nie istnieje

Wmieszany w tłum, jakby nie można było mnie rozpoznać
Poczułem wiosenne powietrze

Zatrzymałaś potok słów wskazującym palcem
Przelewało się więcej myśli, niż mógłbym utrzymać

Zmiany, tak, zmieniam się, chcę zderzyć się
Z racjonalnym mną, który wszystko widzi jako czarne i białe
Wszystko się teraz zmienia i wszystko się zaczyna
Moje serce świruje, jestem gotowy powitać nową porę

Czułem się, jakby miała nadejść zmiana
Poranka, którego nic się nie zmieniło
Poczułem się troszkę lepiej, niż zazwyczaj

Zmiany, tak, zmieniam się, żegnam dawnego siebie
Czekam na nową rzeczywistość, coś nowego
Zmiany, tak, zmieniam się, niektóre rzeczy stracę
Ale to w porządku, przytaknę i zacznę biec
Tak, wszystko się teraz zmienia i wszystko się zaczyna
Nowa rzeczywistość, nowy ja należę tylko do siebie
To ja się zmieniłem

1 komentarz: