26 stycznia 2011

Shugo Chara, IN "Heartful Song"



Wykonawca: Mizuki Nana jako Hoshina Utau
Ans. Lidia-chan



daremo inai stage
yume no jikan wa mou maku ga orite yuku
kinou to onaji
asu wa nido to konai to kizuku no

last scene wa itsumo setsunaku utsukushii kedo
namida fuite tobira tatakou

atarashii watashi ni umarekawaru
yuuki o dashite hazukashi ga ranaide
My Heartful Song
My Heartful Song
utau yo itsumademo anata ni todokimasu you ni

itsu kara darou
honto no egao miserarenakunatteta
konna watashi o
akiramenaide mattete kureta no

kodoku no tate o kakage jibun to tatakatte ita
hora tsuyogari no kusari hodo ite

natsukashii omoide ni yasashisa ga
mesameru you ni
sunao ni nareta kara
My Heartful Song
My Heartful Song
kokoro o hiraite

ima atarashii watashi ni umarekawaru
yuuki o dashite
kagayaki tsuzukeyou
My Heartful Song
My Heartful Song
utau yo itsu made mo
anata ni todokimasu you ni

***

Na pustą scenę
Opadłą już kurtyna; skończył się czas dla mych marzeń
I tak jak wczoraj, jutro
Nie nadejdzie nigdy więcej... już to wiem...

Ostatnia scena to zawsze mieszanka bólu i piękna, ale
Tym razem osuszę łzy i zapukam do tych drzwi!

Stanę się całkiem inną osobą!
Sięgnę po odwagę
Bez poczucia wstydu!
My Heartful Song
My Heartful Song
Będę śpiewać zawsze;
I w końcu to usłyszysz

Kiedy ostatni raz uśmiechałam się naprawdę szczerze?
Nie poddawaj mi się tu, przecież czekałaś na mnie!

Osłaniając się tarczą samotności, walczyłam sama ze sobą
Teraz jednak wyzwolę się z okowów zakłamania

Uczucie z mych nostalgicznych wspomnieniach
Otworzyło mi oczy
I wyzbyłam się kłamstw!
My Heartful Song
My Heartful Song
Moje serce stoi otworem!

A teraz...
Stanę się całkiem inną osobą!
Sięgnę po odwagę
Nic nie przyćmi mego blasku!
My Heartful Song
My Heartful Song
Będę śpiewać zawsze;
I w końcu to ułyszysz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz