30 stycznia 2011

FullMetal Alchemist: Brotherhood, OP2 "Hologram"


Tytuł: Hologram
Wykonawca: NICO Touches the Walls





Masshiro na keshiki ni ima sasowarete
Boku wa yuku yo   mada minu sekai e

Maigo no mama tabishiteta   nezumiiro no sora no shita
Higawari no chizu   ikutsu mo no yume ga nijinde ita
Itsuka wa sa   chippoke na boku no kono hohaba de mo
Ano kumo no mukou made yukeru kana

Tsuyogatte   kizutsuita kokoro sukashita you ni
Furidashita amatsubu-tachi ga   ranhansha kurikaesu

Massugu na hikari ga   kousashite
Yukisaki mo tsugenu mama   doko made mo tsukinukeru
Awai zanzou   ryoume ni yakitsukete
Todoku hazu nan da   mada minu sekai e

Shirazu shirazu ni hatte ita no wa   shirokuro no sutekkaa de
Daiji na mono   bokura wa kakushite shimatte ita
Takara no ishi yori   hana yori   hoshi no akari yori kirei na
“Yume” to iu na no horoguramu o   zawameki o

Hamidashite   sakaratte   itsuka egaita fuukei
Kuyashisa mo   sabishisa mo ima   awa mitai ni hajiketobu

Massugu na michi de   tsumazuitatte
Kasabuta hagaretara   ima yori kitto tsuyoku nareru
Masshiro na keshiki ni ima sasowarete
Boku wa yuku yo   mada minu sekai e

Kasumu sora no saki ni   nijiiro no hikari
Ashita no kage ni   furueru tabi ni   tooku de boku o yobu koe ga shite

Massugu na hikari ga chirabatte
Ameagari no gogo ni   taba ni natte furisosogu
Mugen no guradeeshon ga ima mazariatte
Kono sora no shita donna toko ni ite mo
Todoku hazu nan da   mada minu sekai e

***

Zwabiony przez śnieżnobiałą scenerię
Teraz ruszam do jeszcze nieznanego świata

Jak zagubione dziecko, podróżowałem pod niebem w kolorze szczurzej sierści
Wiele snów zostało zabarwionych przez mapę, która zmienia się każdego dnia
Jestem ciekaw czy nawet stawiając moje małe kroczki
Pewnego dnia dojdę na drugą stronę tych chmur

Udawałem silnego, ale zraniłem się gdy, jak gdyby ktoś potrafił przejrzeć moje serce
Deszcz zaczął spadać z nieba rykoszetem

Proste światło przecina się samoistnie
I nie ogłaszając nikomu mojego kierunku, przebijam się dokąd chcę
Delikatny powidok wypalił się w moich oczach
A ja jestem w stanie sięgnąć jeszcze nieznanego świata

Za czarnobiałą naklejką, którą bezwiednie przykleiliśmy,
Schowaliśmy wiele ważnych rzeczy
Hologram zwany “snem” jest
Piękniejszy od klejnotu, od kwiatu i od blasku gwiazd

Zostałem wypchnięty i ruszam przeciw scenerii, którą kiedyś narysowałem
Żal i samotność pękają teraz jak bańki

Nawet jeśli potknę się na prostej drodze
Gdy moje strupy się odkleją, stanę się silniejszym niż teraz jestem
Zwabiony przez śnieżnobiałą scenerię
Teraz ruszam do jeszcze nieznanego świata

Ponad zamglonym niebem lśni światło w kolorach tęczy
W cieniach jutra, za każdym razem gdy drżę, ktoś woła mnie z daleka

Proste światło rozprasza się
I spływa na parkiet w popołudnie po deszczu
Nieskończona stopniowanie miesza się teraz ze sobą
Nie ważne gdzie pod tym niebem jestem
Jestem w stanie sięgnąć jeszcze nieznanego świata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz