3 stycznia 2011

Angel Beats! GirlsDeMo "God Bless You"


"Niech Bóg Ci Błogosławi"
Wykonawca: marina jako Iwasawa




Warau koto mo gara ja nakute sumashite kiiteta
Hoodzue wo tsuite gogo no kensou
Yukkuri to chikadzuite kie
Kasanaru hamon no you na hitotachi wo zutto mite kita
Sukoshi demo tsutawattara koko ni iru imi ga tsukureru
Soto wa ame kyoushitsu de kyoku wo kaiteta

Waratte sa nakisakende sa yuke dare mo
Koko de ima sore wo utau kara
Tanoshisou ni umaku waratte yo tsudzuki ga dete konai
Soto wa mou hareta kedo atashi wa koko ni iru

Dandan minarete kita hibi
Kakete yuku nakama koronde wa minna ni warawarete iru
Akireru hodo ni heion de ikiisoida kako ni
Kitto tsukareteta zutto yasundetai
Kono mama mo waruku nai
Demo sore ja nani mo nase wa shinai
Imi no aru seikatsu ni kaete misetai

Waratte sa nakisakende sa yuke atashi mo
Koko de ima sakende iru kara
Donna fuu ni kanjou koboshitara koko kara kierareru
Donna fuu ni yurushitara ano hibi wo aiseru

“Tsuyoku nareru to omou futari dattara”
Sonna kotoba ga yowai dare mo hitori da
Aki no sasu you na kaze ga hontou ni itai
Arukihajimeta ashi ga mou mae e denai
Arigatou wo iwanai sonna tsuyosa ga hoshii
Nani mo iwazu ni yuku sube itsuka mi ni tsukeru
Koko kara arukidasu subete no tamashii ni
Kami no sukufuku yo are God bless you

Waratte sa nakisakende sa yuku toki ni
Hitori dake tachitsukushite ita
Hitori dake mou sukoshi dake nakou waraou
Ano hi to wa mata chigau hibi e

***

Nie słynę z wybuchów śmiechu, dlatego w zamian uważnie przysłuchiwałam się
Popołudniowym hałasom wspierając brodę dłonią
Powoli się zbliżali, by potem zniknąć;
Obserwowałam tych ludzi podobnych do wielkiej ilości fal*
Gdybym potrafiła choćby trochę oddać to uczucie - mogłabym napisać dlaczego tu jesteśmy
Piszę moją piosenkę w klasie, a deszcz bębni w szyby okien

Śmiejcie się, płaczcie i krzyczcie; idźcie dalej
To właśnie śpiewam, tu i teraz
Śmiejcie się najgłośniej jak potraficie, jakbyście nie wiadomo jak się bawili. Dalszy ciąg nie nastąpi tutaj
Na dworze już nie pada, ale ja zostaję

Po jakimś czasie przyzwyczaiłam się do widoku tych dni
Przyjaciele biegną naprzód; wszyscy śmieją się do rozpuku gdy ktoś upada
Szokująco spokojna przeszłość, w ciągu której gnaliśmy naprzód z naszymi życiami,
Musiała strasznie nas męczyć. Chciałabym spędzić życie odpoczywając...
Tak nie jest źle,
Ale w ten sposób niczego nie osiągnę
Chcę, by to życie miało jakiś sens

Śmiejcie się, płaczcie i krzyczcie; idźcie dalej, pójdcę za wami
To właśnie wykrzykuję, tu i teraz
Jak mam wyrzucić z siebie uczucia, by się rozpłynąć?
Jak mam wybaczyć, by nareszcie pokochać te dni?

"Sądzę, że razem jesteśmy silniejsi"
Słowa bez żadnego pokrycia - każdy z nas jest sam
Jesienny wiatr chyba chce przeszyć mnie na wylot, zadaje mi okropny ból
Moje nogi, które niegdyś zrobiły ten pierwszy krok, teraz nie ruszą się ani o jotę
Chcę siły, by nie powiedzieć "Dziękuję"
Któregoś dnia nauczę się iść przed siebie bez słowa
Zacznę tutaj i podążę do każdej z dusz
Niech Bóg ześle na ciebie swoje błogosławieństwo - Niech Bóg Ci Błogosławi!

Śmiejcie się, płaczcie i krzyczcie gdy nadejdzie czas, by iść
Stałam w bezruchu, sama jak palec
Sama jak palec, jeszcze tylko chwilkę - będę płakać, będę śmiać się
W drodze do dni innych niż ten

***

* "ripple" = "fala, zmarszczka, zagięcie".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz