26 stycznia 2011

Fresh Precure! IM Setsuna/Passion "Egao no Hana. Kokoro no Sora."


"Kwiat Uśmiechu. Serca w Przestworzach."
Wykonawca: Komatsu Yuka jako Higashi Setsuna/Cure Passion
Romaji et translation: spinflowers from CureCom



Akaku saita jounetsu wa
Yami o koete kita kara
Yuruginai no mayowanai no "shinjitsu."
Zutto zutto hitori datta
Dakedo yatto wakatta
Nakeru koto wa yowasa ja nai "sou deshou?!"

Anata ni deatte
Umarekawatta Yes! So!
Namida wa attakakute happy

Egao no hana ga mabushii wa
Nandaka tottemo ureshii wa
Itsumo heart wa shoujiki true heart shinjiteru
Ame ga futte mo hareru wa
Kawaranai koto nai kara
Dakara nayamu yori sei ippai ganbaru wa

Tabun kitto shiawase wa
Akarui mirai egaite
Waraiaeru wakachiaeru "genjitsu."
Senaka mukete me o tojiru
Itai omoi tokeru yo
Soredemo mada chance wa aru "sou deshou?!"

Miss tte lucky
Hekonde funky all right!
Konna chou positive demo OK!!

Kokoro no sora wa subarashii wa
Kagirinai kara tanoshii wa
Yume wa taiyou mitai ne my heart jiyuu na no
Asa ga konai yoru wa nai
Atarimae nante nai kara
Itsumo ki ga tsuitara sei ippai ganbatteru

Egao no hana ga mabushii wa
Nandaka tottemo ureshii wa
Itsumo heart wa shoujiki true heart shinjiteru
Ashita genki ni nareru wa
Minna ga ireba tanoshii wa
Soshite nani ga atte mo sei ippai ganbaru wa~

***

Namiętność kwitnie na czerwono
Gdyż właśnie przemierzyła ciemność
Jest ona niewzruszoną, niezagubioną "prawdą"
Zawsze zawsze byłam sama
Ale teraz już nareszcie rozumiem:
Płacz nie jest słabością ("Naprawdę!?")

Gdy cię poznałam
Narodziłam się na nowo, tak! Dlatego!
Moje łzy zniknęły i poczułam co to radość

Uśmiechy kwiatów są takie oślepiające
Nie wiem dlaczego, ale cieszę się patrząc na nie
Moje serce nie zna kłamstw, wierzę w jego prawdziwość
Nawet w deszczowy dzień słońce wygląda zza chmur,
Bo przecież wszystko może się zmienić!
Dlatego po co się martwić, lepiej dam z siebie wszystko!

Jestem pewna, że to radość
Przygotowała dla mnie świetlaną przyszłość,
W której śmiejemy się razem, żyjemy "codziennością"
Odwracam się i zamykam oczy
Bolesne wspomnienia rozpływają się
... dalej mam szansę ("Naprawdę!?")

Pomyłka to szczęśliwy traf
Nawet będąc przybita czuję się genialnie, o tak!
Może przesadzam z optymizmem, ale to dobrze!

Serca w przestworzach są nieziemskie
Nie widać ich końca, to takie zabawne
Moje marzenia są jak słońce, moje serce nie zna granic
Jeśli ranek nie nadejdzie to nie będzie także nocy,
Bo to nienaturalne!
Zawsze daję z siebie wszystko gdy już oprzytomnieję

Uśmiechy kwiatów są takie oślepiające
Nie wiem dlaczego, ale cieszę się patrząc na nie
Moje serce nie zna kłamstw, wierzę w jego prawdziwość
I jutro będę pełna energii;
Czas spędzony z wami nie może być zły!
Nieważne co się stanie, dam z siebie wszystko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz