17 stycznia 2011

VOCALOID, Luka's "Psychopath"


"Psychopatka"
Wykonawca: Megurine Luka
Ans. jola2170



Przez całą piosenkę czekałam na jakieś konkrety. Nie doczekałam się.

***

Toita tanin towa chigau risou
Musunda kuzure satta miraizu wo
Sore de iino naraba
Boku wa kie youkana
Yuuyami ni hibiku

Oto no naka ni mitsuketa kyouki ga
Boku no sobade yasashiku sasayakunda
Kimi dake wa chigaundato
Konkyo nonai futashikana
Koutei wo

''I want to be Heterodoxy
I want to be normal person
It must be terrible and painful
Therefore, I might be a psychopath''

Haki chigaeta mitai
Akirame ga tsuitayo

Oto no naka ni mitsuketa kyouki ga
Boku no sobade yasashiku sasayakunda
Kimi dake wa chigaundato
Konkyo nonai futashikana
Koutei wo

Boku wa itsukara
Koko ni irundarou
Koko ni itandarou
Boku no kokoro wa
Hito to chigaundarou
Ahhh~

***

Pozbyłam się tych ideałów, które były przeciwne twoim
Połączyłam zniszczone wizje
Jeśli tylko tyle było trzeba
To... rozpłynę się?
Świt trwa nadal

Szaleństwo odkryte wewnątrz dźwięku
Słodko szepce mi do ucha;
Nie jest takie jak ty
Dawało mi milczące słowa zachęty
Podstawy

"Chcę być innowiercą
Chcę być normalna
To pewnie straszne i boli
Może więc jestem psychopatką?"

Niepotrzebnie wprawione w ruch;
Opuszczenie przywarło do mnie i nie zostawia

Szaleństwo odkryte wewnątrz dźwięku
Słodko szepce mi do ucha;
Nie jest takie jak ty
Dawało mi milczące słowa zachęty
Podstawy

Od kiedy
Tu jestem?
Tu byłam?
Jestem pewna, że moje serce
Różni się od twojego
Aaaaach~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz