31 stycznia 2010

Axis Powers Hetalia, IM Rosja "Pechika ~Kokoro Tomoshite~"


Tytuł: Pechika ~Kokoro Tomoshite~ (Pieczka* ~Rozpal Moje Serce~)
Wykonawca: Yasuhiro Takato jako Rosja




„Ponieważ jestem bardzo duży, nawet jak przeczytacie przewodnik nie zrozumiecie wszystkiego.
Nie myślcie, że jestem zimny!
Pozwólcie, że się wam zaprezentuję…”



Jezioro Łabędzie** również zamarzło
Mi też jest zimno, ale mogę to wytrzymać
Jest tu też wzgórze na którym rosną słoneczniki!
Ten region nazywają „tsundere”*** ale…

To tundra~~

Nie wszyscy dostrzegają moją osobowość
Mówią, że jestem „tajemniczy” i się boją
Kozacki taniec**** jest bardzo sławny, czyż nie? (czyż nie?)
Z rękoma za plecami mogą kopnąć bardzo mocno!
Sko-sko-skopać wszystkim tyranom tyłki!

Pie-pie-pie-pie-pie-pie-pie-pieczka, rozpal moje serce!
Ojej, wódka wypadła mi z kieszeni! (Hm?)
Pie-pie-pie-pie-pieczka, postaw na niej barszcz (Parzy!)
Więcej wódki i wszyscy śpiewają la-la-la-la-lai la lai!

Przyjemnie jest rozmawiać z uśmiechem na twarzy
Przyniosę ci gorących pierożków
Jesteśmy towarzyszami – och? Czyżbym się mylił…
Zjeżdżając na sankach, krzyczymy „HURA!” i ta-ta-tarzamy się w śniegu (Ehe!)

Wszystko czego pragnę to południowe wyspy!
Chciałbym przesłać me szczere uczucia
Nie chcemy dzieci, które nie umieją się grzecznie bawić (czyż nie?)
W Rosji nie ma takiej instytucji jak „kompromis”
Nawet przeklęte krzesło***** roz-roz-rozpada się na kawałeczki~ (kawałeczki~?)

Pie-pie-pie-pie-pie-pie-pie-pieczka, rozpal moje sny (Ach~!)
Ciekawe czy państwa bałtyckie ciągle mnie lubią? (Ciekawe?)
B-b-białoruś, nie podchodź bliżej (ODEJDŹ!!!)
Po cichu, be-be-be-be-bez wódki i łez!

„Zawsze byłem sam, więc chciałem dokuczać wszystkimi.
Ale moje hobby to rozbiory!
Nie mogę się doczekać jak oni wszyscy będą błagać o swoje życia!”

Transportuję ziemie tylko przy użyciu siły ludzkich rąk
Choć wiem, że jesteśmy poniżej pierwotnej technologii
Jestem z tego dumny bo to własnoręczna robota!
Mimo że nie potrafię zrobić niczego prócz matrioszki
Mój dom jest wyjątkowy, Kre-kre-kre-kreml! (Hi!)

Pie-pie-pie-pie-pie-pie-pie-pieczka, jest jak słońce! (Aha!)
Ojoj, leci za dużo iskier, trzask trzask
Więc, więc, więc teraz odkręćmy kran (Och?)
To dziwne, woda w ogóle nie leci!

Pie-pie-pie-pie-pie-pie-pie-pieczka, rozpal moje serce!
Ojej, potrzebuję mojego szalika bo się przeziębię! (Brr!)
Pie-pie-pie-pie-pieczka, postaw na niej barszcz (Parzy!)
Więcej wódki i wszyscy śpiewają la-la-la-la-lai la lai!

Nie bój się, nie bój się
Strasznego Rosji

***

"hiroi kara, 'chikyuu no arukikata' ga wakannai yo ne.
tsumetai nante, omowanaide
boku chotto dake shoukai suru kara"

Hakuchou no mizuumi mo kooru
samusa ni mo taete kita boku
Himawari no saku oka mo aru yo
Tsundere chitai nante yobareru kedo

Tsundora daa~~

Kyara ga tatsu seikaku ja nai shi
Nazodarake tte kowagararechau
Kosakku dansu tte yuumei da yo ne (yo ne?)
Te o dasanai mama ketobasechaunda
Ijimekko ushiro kara bokobokobokorin

Pe-pe-pe pe-pe-pe-pe-pechika, kokoro tomoshite (ya!)
Otto votoka poke kara pororin (n?)
Pe-pe-pe-pe-pechika, borushiche nosete (atsu!)
Motto votoka minna de ra-ra-ra-ra-rai no rai

tanoshii na egao de oshaberi
Atsuatsu no piroshiki ageru yo
Nakama mitai - are? Chigau no kana
Sori de yahoo yuki no naka korokorokororin (ehe!)

Akogare wa minami no shima da yo
Tsuetainda sunao na kimochi
Nakayoku narenai ko wa iranai (yo ne?)
Roshia ni wa jouho nante saabisu nai shi
Norowareta isu datte bara bara bara rin~ (rin?~)

Pe-pe-pe pe-pe-pe-pe-pechika yume o terashite (haa~!)
Ima mo baruto boku o suki kana (ne?)
Be-be-berarushi soba ni konai de (KAETTE!!)
Sotto votoka namida mo na-na-na-na-nai no nai

"boku wa zutto hitori bocchi datta kara, minna de waiwai shitanda.
demo shumi wa bunkatsu da yo!
dou inochigoi sugu ga souzou suru to kitai shi ne!"

Jinriki de tsuchi mo hakobunda
genji ika na no wakatteru kedo
tedzukuri datte tokui nanda
Matoryoshika shika shiraretenai kedo
Ouchi datte koseiteki kurekurekuremurin (hi!)

Pe-pe-pe pe-pe-pe-pe-pechika ohisama mitai (aha!)
Otto hinoko moe sugite hyururu
Ja ja ja ima koso jaguchi akeyou (are?)
Okkashii na mizu ga zenzen denai

Pe-pe-pe-pe-pechika kokoro tomoshite (ha?)
Otto mafuraa kazehiichau kara (Hyuu!)
Pe-pe-pe-pe-pechika borushichi nosete (atsu!)
Motto votoka minna de ra-ra-ra-ra-rai no rai

Kowagaranaide, kowagaranaide
Osoroshia

***
* Pieczka, czy też rosyjski piec to, jak sama nazwa wskazuje... piec! Tak, już mam fazę. Pieczka służy zarówno do ogrzewania domu jak i przyrządzania posiłków. Jako ciekawostkę podam, że w pieczce zakończyła swoje życie Baba Jaga.
**Chyba najsłynniejszy, nie tylko rosyjski ale i światowy, balet Piotra Czajkowskiego.
***Archetyp postaci. DEFINICJA. Ale przecież wszyscy wiemy, że to nie Rosja, ale Anglia jest naczelnym tsundere Hetalii.
****Czyli Hopak. Nie wiem czemu nie użyli tej nazwy... O ironio, to ukraiński taniec narodowy.
*****Biedne krzesło Busby'ego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz