27 stycznia 2010

Ristorante Paradiso, OP "Marigold"


"Nagietek"
Wykonawca: orange pekoe
Ans. Mleko



Anime Lyrics, także ostrzegam mój drogi Nabiale.

***

Kimorebi wo utau tori no youni
Sasayaki wo egaku ame no youni

Nanji mo zutto sou shite iraretara
Itsunomanika saiteru kimi ga kureta paradaisu

Merii mariigoorudo
Kimi wo utaeba
Donna fuu ni omoi wa kagayaiteru?
Marude yume no naka wo oyoideru youna
Wasurekaketa ai no kimochi
Merii mariigoorudo

Moshikashitara futoshita toki ni kite
Tadaima, koko ni iru wa itsumo ite kureta no?

Merii mariigoorudo
Kimi wo utaeba
Donna fuu ni omoi wa kagayaiteru?
Kimi wa hohoeminagara soko ni iru no ne
Omoidashita ai no kimochi
Merii mariigoorudo

Ai wa soba de ikitsuzuketeiru
Yume wa soba de kanaitsuzuketeiru no
Dakara kokoro no naka taisetsuna basho
Nakusanai de, dakishimeru wa
Merii mariigoorudo

***

Jak ptak śpiewający o blasku słońca pośród drzew
Jak deszcz malujący szepty

Gdybym taka była cały czas...
Zanim się spostrzegłam sprawiłeś mi tu kwitnący raj

Wesoły Nagietku
Jak zalśnią moje uczucia
Jeśli ci zaśpiewam?
Tak jak brodzi się w marzeniach
Zaczynam zapominać o uczuciach miłości
Wesoły Nagietek

Gdyby nagle nadszedł czas
Wtedy przyjdę, jestem tu i zawsze będę

Wesoły Nagietku
Jak zalśnią moje uczucia
Jeśli ci zaśpiewam?
Będę tu gdy się uśmiechniesz
Przypomniałam sobie o uczuciach miłości
Wesoły Nagietek

Miłość żyje w nas
Marzenia spełniają się obok nas
Dlatego dbaj o to specjalne miejsce w sercu
Będę mocno cię tulić
Wesoły Nagietku

1 komentarz: