31 stycznia 2010

Bayonetta, "Fly Me To The Moon (Climax Mix)"


"Wyślij Mnie Na Księżyc"
Wykonawca: Brenda Lee




Remix jednej z najpopularniejszych piosenek świata. Pojawia się także m.in jako ending Evangeliona.

***

Fly me to the moon
Let me play among the stars
Let me see what spring is like
On Jupiter and Mars
In other words, hold my hand
In other words, darling, kiss me
Fill my heart with song
And let me sing for ever more
You are all I long for
All I worship and adore
In other words, please be true
In other words, I love you

Fly me to the moon
Let me play among the stars
Let me see what spring is like
On Jupiter and Mars
In other words, hold my hand
In other words, darling, kiss me
Fill my heart with song
And let me sing for ever more
You are all I long for
All I worship and adore
In other words, please be true
In other words, I love you

Fill my heart with song
Let me sing for ever more
You are all I long for
All I worship and adore
In other words, please be true
In other words, I love you
in other words,
I love... you

***

Wyślij mnie na księżyc
Pozwól mi pofiglować pośród gwiazd
Pokaż mi jak wygląda wiosna
Na Jowiszu i Marsie
Ujmę to inaczej - chwyć moją dłoń
Ujmę to inaczej - kochanie, pocałuj mnie
Wypełnij moje serce muzyką
I niech ja ci śpiewam już zawsze
Jesteś wszystkim czego pragnę
Ciebie wielbię i ubóstwiam
Ujmę to inaczej - proszę, bądź mój
Ujmę to inaczej - kocham cię

Wyślij mnie na księżyc
Pozwól mi pofiglować pośród gwiazd
Pokaż mi jak wygląda wiosna
Na Jowiszu i Marsie
Ujmę to inaczej - chwyć moją dłoń
Ujmę to inaczej - kochanie, pocałuj mnie
Wypełnij moje serce muzyką
I niech ja ci śpiewam już zawsze
Jesteś wszystkim czego pragnę
Ciebie wielbię i ubóstwiam
Ujmę to inaczej - proszę, bądź mój
Ujmę to inaczej - kocham cię

Wypełnij moje serce muzyką
I niech ja ci śpiewam już zawsze
Jesteś wszystkim czego pragnę
Ciebie Wielbię i ubóstwiam
Ujmę to inaczej - proszę, bądź mój
Ujmę to inaczej - kocham cię
Ujmę to inaczej
Kocham... cię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz