8 stycznia 2010

Lucky Star, ED16 "Misoji Misaki"



"Przylądek Lat Trzydziestu"
Wykonawca: Konno Hiromi jako Kogami Akira



hitorigatari shite mo ii desu ka?
KAMOME ni sotto tsubuyaita

onna ichizu na magokoro nosete
kita no umikaze itetsuita

hagure koichiru uramibushi sae
tooi anta nya todokanai
tatazunde nakinurete misoji misaki

futari dake no yado de nakikuzure
aishita yoru wo kuyande mo

otoko katte na yakusoku bakari
nani mo kanawazu owarimasu

nami no shibuki ni kono mi nagetara
tooi anta ni aesou de
koishisa ni sasagetai misojidamashii

mitsudomoe no awa to shiri mo sezu
aishita tsumi wa kienai no

dare wo erabu ka kimerarenai to
wakarejouzu na hito deshita

hagure koichiru uramibushi e to
kiyoi omoi ga karehateta
koishikute nikui no yo
misoji misaki

***

Opowiem wam moją historię, dobrze?
Tak sobie mamroczę do mew

Kobieta oddaje serce bezgranicznie i tylko jeden raz
Zimny wiatr północnych mórz wstrząsa ciałem

Ta szanta niesie ci klątwę obdartej włóczęgi,
Ale nie dosięgnie cię - jesteś za daleko
Dlatego teraz stoję tu, wylewam łzy - w Przylądku Lat Trzydziestu!

We wcześniej dzielonym przez nas hotelowym pokoju - łkam
I żałuję naszej upojnej nocy...

Mężczyzna zawsze składa obietnice
By brutalnie je wszystkie złamać po tym jak się nasyci

Gdy rzucę już swe ciało w paszczę fal, wzniesione krople
Tobie w oddali
Chciałabym zadedykować - poczucie tych trzydziestu lat!

Nie wiedziałam, że jest jakaś trzecia...
Nie ucieknę przed klątwą miłości

Nieważne kim on będzie
Jego największą "zaletą" będzie sposób w jaki mnie porzuci!

To szanta o klątwię obdartej włóczęgi
Moje szczere myśli wyparowały
Kocham cię tak mocno, nienawidzę cię!
Ach, Przylądku Lat Trzydziestu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz