30 stycznia 2010

Macross Frontier, IN "What 'bout my star? @Formo"

"A co z moją gwiazdą? @Formo"
Wykonawca: Nakajima Megumi jako Ranka Lee i May'n jako Sheryl Nome
Ans. Hachi (you should know better than that! :P)



Baby dou shitai? soujuu
Handoru gyutto nigitte mou stanbai
(Do you) want my heart & want my love?
NO!? N mou! Suuingushite KISS!

Chuuto hanpa na sutairu wa NO
Buttonjatteru LOVE nara for me
Beautiful! Excuse me!
Hoshitara rarara possibilities

Point I don’t care dollars How much fake
Point futatsu ni hitotsu
but ai nara shite

What ’bout my star?
Let me know what you want, I would give you!
How fantastic to be with you. My love!

Darlin’ chikazuite fukujuu?
NO YOU, NO LIFE nantsutte mou zettai!
need your heart & need your love
Yes Oh! Happii da shi peace!

Nokkacchatteru koi de mo GO!
Mou ikkai nante nai kara Exciting
Wonderful! Charming you!
GETshitai kara rarara
We’ll sing around the world

3. Hey, I count down.
2. Are you ready?
1. Mou matenai yo
0. Ai, narashite!

What ’bout my star?

Anata to romantikku☆deeto!!
Watashi ni mirakuru☆kisu
Futari no emooshon deeto☆

Let me know what you want, I would give you!
How fantastic to be with you. My love!

***

Kotku, co chcesz robić? Kontroluj się!
Mocno ściskam uchwyt, czekam już jakiś czas
Chciałbyś moje serce i pragniesz mojej miłości?
NIE!? Rany! Zamach i... pocałunek!

Mówię NIE apatii i niedokładności
Latająca MIŁOŚĆ mi pasuje
Jestem piękna - przepraszam bardzo!
Jeśli chcesz to lalala... możliwości

Fakt - nie obchodzi mnie to. Dolary - ile w nich fałszu
Fakt - jedno w dwojgu
Ale jeśli chodzi o miłość - zrób to!

A co z moją gwiazdą?
Powiedz mi czego pragniesz, dam ci to!
Tak fantastycznie jest z tobą być. Mój kochany!

Skarbie, podejdź bliżej, słuchaj się mnie
BEZ CIEBIE ŻYCIE JEST BEZ SENSU, żartuję, przecież to już wiadomo!
Potrzebuję twojego serca i miłości też
Tak, och! Szczęście i pokój!

Nawet jeśli dosiadasz miłości - naprzód!
Bo wiesz, drugiego razu nie będzie - to ekscytujące
Wspaniale! Jesteś taki czarujący!
Ponieważ tego CHCĘ, lalala
Będziemy śpiewać na całym świecie

3. Hej, odliczam
2. Gotowy?
1. Dłużej nie mogę czekać
0. Niech rozbrzmi miłość!

A co z moją gwiazdą?

Romantyczna ☆ randka z tobą!
I cudowny ☆ pocałunek dla mnie!
Nasza randka pełna emocji ☆

Powiedz mi czego pragniesz, dam ci to!
Tak fantastycznie jest z tobą być. Mój kochany!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz