31 sierpnia 2010

Axis Powers Hetalia, ED "Marukaite Chikyuu" ver. Prussia


Tytuł: Marukaite Chikyuu (Narysuj kółko - to Ziemia)
Wykonawca: Atsushi Kousaka jako Prusy
Na życzenie Utau


"Hmm?"

"O! To Zachód!"

"To wydaje się być fajne! Dobra, sam spróbuję!"

Raz-Dwa-Trzy-Cztery!

Narysuj kółko - to Ziemia,
Narysuj kółko - to Ziemia,
Chodźcie wszyscy,
To zagilbisty Ja!

"Iiiiyaahaaa~~"

Narysuj kółko - to mały ptaszek
Kiedy on tam wszedł – to mały ptaszek
Robi pi-pi na mojej głowie – jest śliczny!

Narysuj mnie – to Ziemia!
Zagilbisty! Ja!
Jakbyś nie był pewien
Jestem Prusy!

Aach, ten maluch, co piszczy na mojej głowie, pogłaszcze go!
Jak milutki w dotyku!
Że aż nie wytrzymam!

("Aaaaaa aaaaa~ Jaki milutki w dotyku!")

Ja jestem – jest kosmos!
Ja jestem – jest galaktyka!
Nieskończona zagilbistość,
Jestem Prusy!

Hnhnhnhnhn~

Narysuj kółko hnhnhn
Nagle hnhnhn
Podnieś głowę hnhnhn
Jestem przystojniakiem!

Aach, tamten gówniany paniczyk jest strasznie skąpy,
Nie daj się nabrać
Nie daj się nabrać---!!

"Hej, hej Stary Fritzu,
Nawet jeśli wciąż walczę, czuwaj nade mną!
Pamiętniki, które piszę każdego dnia
To wspomnienia wypalona na półkach
Byłem taki słodki, kiedy byłem mały!"

"Ale serio, sprzątanie jest strasznie upierdliwe!
Hej hej Mamo
Hej hej Mamo
Nie mogę zapomnieć smaku
tych Königsberger Klopse*, których jadłem wczoraj!"

Sekretem jest mieszanie skórki cytrynu z anchovies!

"Kesesesese! Bycie samemu jest super zabawne!
Niech no to zapiszę w moim zagilbistym pamiętniku nim zapomnę!
Miesąc: Ptaszek; Dzień: Pi-pi. Byłem dziś zagilbisty kiedy śpiewałem!
Okej! To najlepszy wpis!"

Niech no ja ci wręczę
Honorową Nagrodę im. Zagilbistego Mnie

Uchwyć chwałę
Uchwyć Ziemię

Jest niepowstrzymana – to Ziemia,
Jest niepowstrzymana – to Ja-emia
Najwyższa klimatyczna zagilbistość!
To Prusy!
To zagilbisty Ja!

"To było zabawne! Ale się zmęczyłem! Czas do łóżka~~

Do samego końca, jestem zagilbisty!"


***

"Hmm?"

"Aa! UESUTO jyan!"

"Nanka sugee tanoshisou da na! Yoshi, ore mo iccho yatte mikka!"

Eins-Zwei-Drei-Vier!

Marukaite chikyuu
Marukaite chikyuu
Minna tsuite koi
Ore-sama da ze!

"Iiiiyaahaaa~~"

Marukaite kotori
Itsu no ma ni kotori
Atama no ie de piyopiyo kawaiin da ze!

Ore kaite chikyuu
Ore! Sama!
Hyotto suru mo shinakute mo
Puroisen da ze

Aa piyuotteru aitsu nadenade suru no
Kimochi ii ze!
Tamannee ze!

("Aaaaaa aaaaa~ kimochi ii!")

Ore atte uchuu
Ore-sama atte ginga
Hateshinai kakkoyosa
Puroisen da ze!

Hnhnhnhnhn~

Marukaite hnhnhn
Hatto shite hnhnhn
Funzorikaette hnhnhn
Iketerun da ze!

Aa asoko no bocchan aitsu wa kechi da ze
Damasarenna--
Damasarenna yo---!!

"Naa naa Furittsu Oyaji
Tatakai bakari no ore dakedo mimamottetekure
Mainichi kakasazu kaiteru nikki
Hondana ni umezukusarete iru omoide
Chiisai koro no ore chou kawaii!"

"Kedo na majide souji wa mendokusee!
Naa naa Mutti
Naa naa Mutti
Königsberger Klopse no
Ano aji ga wasurerarenee ze!"

Remon no kawa to anchobi o mazeru no ga miso nan da ze

"Kesesesese! Hitori tanoshisugiru ze!
Kyou mo Ore-sama nikki wasurenee uchi ni tsukeyotto!
Tori gatsu piyo nichi utatteru ore ga kakkoyokatta
Yossha! Saikou no nikki da ze!"

Ore-sama eiyoushou
Ore ni ageyou

Tsukamu ze eikou
Tsukamu ze chikyuu

Tomaranee chikyuu
Tomaranee orekyuu
Saikouchou no kakkoyosa da ze!
Puroisen da ze!
Ore-sama da ze!

"Tanoshii! Demo tsukareta! Oyasumu ze~~

Rasuto no ore mo kakkoii ze!"

***

*Dosłownie "Królewieckie Klopsy", znane też jako Soßklopse. Pruska potrawa z klopsów (robionych z wieprzowiny, cielęciny lub wołowiny zmieszanej z jajkami, cebulą i anchovies oraz przypraw) w beszamelu i kaparów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz