7 sierpnia 2010

Axis Powers Hetalia, IM Prusy "Ore-sama niyoru Ore-sama no tame no Ore-sama no uta"


Tytuł: Ore-sama niyoru Ore-sama no tame no Ore-sama no uta (Wykonywana przez i dla Zagilbistego Mnie, Moja piosenka)
Wykonawca: Atsushi Kousaka jako Prusy
Na życzenie Dominiki

Dobrze, że od premiery tej piosenki upłyną prawie rok. Wcześniej byłby fangazm na miejscu.

***

Du, He du!
Oitsumete
Gewehr und Blut
Ochiro Jigoku made…
Über dem Rand
Doko made mo
Tot oder lebendig
Ashita o ubau no sa

Ore ni! Hizamazuke! Homero! Tataerunda!
Koi yo! Nadeteyaru ze!
Ore-sama! Kakkoii ze-! Maru de! Kotori no you da!
Kotori! Nokketeru ze! (Haahhahhahhahha!)

Unmei sa! (Kapitulieren)
Wakaru darou? (Kapitulieren)
Sakebe yo! (Kapitulieren)
Lache du über lhrem Schicksal

Geben du mich!
Wakaru darou?
Liebe und Haß
Zenbu Ore no mono…
Ich wunsch ihm
Mitsumeteru
Lieb und Heiß
Kokoro torokeru ze

Yaku ze! Hottokeki! Meipuru! Saikou da ze!
Koi yo! Wakete yaru ze!
Gachi de shiawase daze! Yaru yo! Ore-sama eiyoushou!
Sanshoku! Tabete mo ii ze? (Kesesesesesesesese)

Unmei sa! (Kapitulieren)
Wakaru darou? (Kapitulieren)
Sakebe yo! (Kapitulieren)
Lache du über meinem Schicksal

Ore-sama! Toujou da ze! Yaritai houdou daze!
Yokose! Purutsenranto!
Shurejen senryou suru ze! Oyaji! Mimamottekure!
Ore wa meketenai ze! (Kyou wa kono hen ni shiteoite yaru!)
Merutomo! Daiboshuu! Niyoniyo mattete yaru ze!
Hitori! Tanoshi sugiru ze! (Tanoshi sugiru ze tanoshi sugiru ze…)
Kyou mo kakkoyokatta! Ore wa! Saikou da ze!
Hitori oyasumu ze!

Unmei sa! (Kapitulieren)
Wakaru darou? (Kapitulieren)
Sakebe yo! (Kapitulieren)
Ich bin das Preußen!

***

Ty, hej ty!
Biegnij za tym
Broń i Krew
Leć w dół, aż do piekła
Nad krawędzią
Gdziekolwiek
Umarły albo żywy
Skradnij jutro

Przede mną! Na kolana! Wielb mnie! Oddaj mi chwałę!
Choć! Niech cię pogłaszczę!
Jestem zagilbiście zagilbisty! Serio! Zupełnie jak mały ptaszek!
Mały ptaszek! Siedział na mnie! (Haahhahhahhahha!)

To przeznaczenie! (Poddaj się)
Rozumiesz? (Poddaj się)
Krzycz! (Poddaj się)
Śmiej się ze swojego przeznaczenia!

Oddaj mi się!
Rozumiesz?
Miłość i Nienawiść
Wszystko najeży do mnie…
Życzę mu
Gapię się na to
Miło i Ciepło
Stopię twoje serce

Usmażę je! Naleśniki! Syrop klonowy! Jest najlepszy!
Choć! Podzielę się z tobą!
Jestem cholernie szczęśliwy! Zrobię to! Honorowa Nagroda im. Zagilbistego Mnie
Trzy posiłki dziennie! Mogę to zjeść? (Kesesesesesesesese)

To przeznaczenie! (Poddaj się)
Rozumiesz? (Poddaj się)
Krzycz! (Poddaj się)
Śmiej się ze mojego przeznaczenia!

To ja! Wkraczam na scenę! Będę robić co tylko zechcę!
Oddaj go! Burzenland!
Śląsk, zajmę go! Staruszku! Czuwaj nade mną!
Nie przegram! (Dzisiaj zostaję tutaj!)
Mailowi przyjaciele! Masowa rekrutacja! niyo niyo* Czekam!
Samemu! Mam aż za duży ubaw! (Za duży ubaw, za duży ubaw…)
Dzisiaj znów, byłem zagilbisty! Ja! Jestem najlepszy!
Będę spać sam!

To przeznaczenie! (Poddaj się)
Rozumiesz? (Poddaj się)
Krzycz! (Poddaj się)
Jestem Prusy!

***
* Onomatopeja na rodzaj uśmiechu, który najlepiej oddaje angielski "smirk" - głupawy, acz pewny siebie uśmiech, uśmieszek.

1 komentarz:

  1. Dzięki Kunoichi ;* Super że to przetłumaczyłaś ;) Dzięki też za pozostałe piosenki ;]

    OdpowiedzUsuń