31 sierpnia 2010

FullMetal Alchemist, IM Roy Mustang "Shounen yo, Shinjiru Nakama yo"


Tytuł: Shounen yo, Shinjiru Nakama yo (Chłopcze, ufaj towarzyszom)
Wykonawca: Toru Oogawa jako Roy Mustang
Na życzenie Dolce



taisetsuna mono tachi ni se o mukete (wakatteru, inotteru)
toki toshite ikanebanaranu hi ga aru (ii'n da yo, ii'n da yo)
otoko to wa kanashii ikimono dana (onna mo sou desu)
senaka ni kesenai omoi, hikizutte (sou da na, sou desu)

shounen yo, taishi o idake yo
migite ni kurayami o hidarite ni yume o
motterunara

WOWOW, MY (ROY)
TRAIN IN RAIN
te o furu maboroshi wa
TIME GOES BY (BYE)
kioku no ano hito ka?
sakebi wa kaki kesare (tsuyoku nare)
munashisa, tsukinuke (eraku nare)
hikari aru basho e

wakatte hoshii to wa omowanai (shinjiteru, shitatteru)
damatta mama itsumo soba ni itekure (tsuiteku, tsuiteiku)
ketsudan to wa jibun to no tatakai (shinjitsu shouri o)
sawaruna to ittaro yakedo suru kara (sou da na, sou da ne)

shounen yo, taishi o idake yo
karappo no yoru ni wa
kokoro ni honoo o daite nemure

WOWOW, MY (ROY)
TRAIN IN RAIN
hohoemu maboroshi yo,
TIME GOES BY (BYE)
yurushitekureru no ka?
kotae wa kaze no naka (kaze ni nare)
chikai o tabanete (hana ni nare)
modoranai michi e

shounen yo, shinjiru nakama yo
kooritsuku yoake wa
kokoro ni honoo o daite susume

WOWOW MY (ROY)
TRAIN IN RAIN
te o furi hashiru no wa
itsuka no (BYE),
watashi no maboroshi ka?
are kara tooku made (tsuyoku nare)
kiteshimatta kedo (eraku nare)
ima o ikiteiku

***

Odwróć się od najdroższych ci rzeczy (zrozumienie, modlitwa)
Nadejdzie czas, w którym będziesz musiał sobie bez nich poradzić (rozumiem, rozumiem)
Mężczyzna to smuta istota (kobieta też)
Dźwigającą ciężar niezmywalnych wspomnień (to prawda, prawda)

Chłopcze, realizuj swe ambicje!
W swej prawej dłoni trzymasz mrok, a w lewej marzenia!
Jeśli je utrzymasz…

WOWOW, MÓJ (ROY)
POCIĄG W DESZCZU
Przywidzenie macha do mnie ręką
PŁYNIE CZAS (PA)
Czy to wspomnienie o tej osobie?
Wystarczy twoich krzyków. (Stanę się silny!)
Przełam w końcu marazm! (Stanę się wspaniały!)
Ruszaj ku miejscu, w którym znajdziesz światło.

Wątpię w to, że chcesz mnie zrozumieć (zaufanie, tęsknota)
Zawsze milkniesz gdy się do mnie zbliżasz (stań przy mnie, stań przy mnie)
Determinacja to walka z samym sobą (Prawdziwe zwycięstwo!)
Mówiłem ci byś mnie nie dotykał, tylko się sparzysz (wiem, wiem)

Chłopcze, realizuj swe ambicje!
W czasie tych pustych nocy
Śpij obejmując płomień w swoim sercu

WOWOW, MÓJ (ROY)
POCIĄG W DESZCZU
To przywidzenie uśmiecha się do mnie
PŁYNIE CZAS (PA)
Myślisz, że mi wybaczy?
Odpowiedź znajdę na wietrze (Stanę się wiatrem!)
Ze swych przysiąg zrób bukiet (Niech staną się kwiatami!)
Na drodze, z której nie ma już powrotu

Chłopcze, ufaj towarzyszą!
W czasie chłodnego świtu
Idź dalej, obejmując płomień w swoim sercu

WOWOW, MÓJ (ROY)
POCIĄG W DESZCZU
Czy ta biegnąca osoba, która macha do mnie ręką
Pewnego dnia… (PA),
Stanie się mym przywidzeniem?
Wiele przeszliśmy od tego czasu (Stanę się silny!)
Co przyszło już odeszło ale (Stanę się wspaniały!)
Teraz żyjmy dalej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz