14 sierpnia 2010

H2O ~Footprints in the Sand~ OP "Katayoku no Icarus"


"Katayoku no Icarus"
Wykonawca: Yui Sakakibara




***
nakushita kako tobenai sora kienai kizu mo
kimi ga ita kara waraiaeta n da

ao no oka ni wa gyuttoshita omoide ga
furitsumori boku ni yume o ataeru
hoshi no yoru ni wa tooku ORION sashite
hane ga nai koto o wasureta

boku wa hikari ga nakute sore de yokatta
tada kimi dake wa doushite to boku o mite wa
naita

tori ni nareba kaze ni nareba kanau no kana
boku wa sonna ijiwaru itte
futari de nara te o awasete tsubasa da ne
tsuyoi kimi no koe ni aa nazeka namida ga afureteta

kimi wa itsu demo boku no hidamari da kara
mabushisugite tama ni tsuraku naru yo
hashaida kioku koi o yubikirishitara
arigatou ga kokoro kogashita

soshite sekai wa kyuu ni ugokidasu n da
MONOKURO no hana wa niji no you ni saku hazu sa
kitto

iroasenai omoide tachi mune ni imasu ka
midori hirogaru kougen kakete
futo ryoute o hirogeta nara kanjiru hazu
sou sa mugen no ima saa uta to tomo ni habatakou yo

tsunaida te wa kumo o kitte
oozora to iu ibasho kureta
mamoru tsuyosa wa ikiru tsuyosa
motto takaku motto takaku
tonde mitai kara AH

tori ni nareba kaze ni nareba kanau no kana
boku wa sonna ijiwaru itte
futari de nara te o awasete tsubasa da ne
tsuyoi kimi no koe ni aa nazeka namida ga afureteta


***
Nawet pomimo straconej przeszłości, nieba, po którym nie dane jest mi latać i nieuleczalnych ran
Ponieważ tu byłeś, razem mogliśmy się śmiać...

Na błękitnym wzgórzu, moje cenne wspomnienia
Zbierają się i powstaje marzenie
W gwieździstą noc, wskazałam Oriona*
I zapomniałam, że nie mam skrzydeł

To w porządku, że nie mam światła
To tylko ty patrząc na mnie, zapytałeś
„Dlaczego?” i płakałeś...

“Jeśli stałabym się ptakiem lub wiatrem, czy spełniłoby się moje marzenie?”
Moje pytanie brzmi tak złośliwie
„Jeśli jesteśmy razem, złączmy ręce, a stworzymy skrzydła”
Odpowiedź wypowiedziana twym silnym głosem wywołuje u mnie łzy

Ponieważ zawsze jesteś dla mnie słońcem
Jesteś tak jasny, że aż czasem mnie to boli
Niesforne wspomnienia dały tę obietnicę miłości**
„Dzięki wielkie”, strapiło się moje serce

I nagle świat zaczyna się ruszać
Te bezbarwne kwiaty powinny kwitnąć jak tęcza
Na pewno...

“Czy w twej piersi są wspomnienia, które nigdy nie znikną?”
Szybując nad płaskowyżem pełnym rozkwitającej zieleni
Jeśli nagle rozpościeramy ręce, musieliśmy to poczuć
To prawda, w tej nieskończonej chwili, dalej, lećmy z naszą piosenką

Nasze złączone dłonie przecinają chmury
One dały mi miejsce bytu, które znane jest jako niebo
Siła do ochrony czegoś jest siłą do życia
Ponieważ chcę spróbować lecieć
Coraz wyżej i wyżej... Ach!

“Jeśli stałabym się ptakiem lub wiatrem, czy spełniłoby się moje marzenie?”
Moje pytanie brzmi tak złośliwie
„Jeśli jesteśmy razem, złączmy ręce, a stworzymy skrzydła”
Odpowiedź wypowiedziana twym silnym głosem wywołuje u mnie łzy
__________
*Orion - gwiazdozbiór, jeden z najbardziej charakterystycznych dla nieba zimowego
**Chodzi o taką obietnicę, którą się składa krzyżując nawzajem palce u rąk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz