12 sierpnia 2010

Hatenkou Yuugi, OP "Heartbreaking Romance"


"Łamiący serce romans"
Wykonawca: Itou Kanako

Szalenie mi przykro za tak długi czas oczekiwania.


***
tabidachi wa sou ne totsuzen
guuzen no you na hitsuzen
mawari dashita unmei ga kishimu
totsuzen no ame ni souzen
furarete zubunure boozen
warai tobase michi wa hirakareru

muimi na koto ni kakusareteru
ichiban daiji na mono wa nani
kitto kiseki wa okosu mono waratte

My Heartbreaking Romance
hajikeyou omou mama ni
omoshiro yukai sore ga kihon
kimi no Heartrending Sorrow
ima wa mada furenai yo
mazu wa koko kara hajimeyou Am I ever

okizari no akumu ni obie
chiisana atashi ga naiteru
yokan kioku mune ga sawagu yoru
hamidashita kokoro no yukue
dochira o muite mo iki tsumaru
ten o aogou ka chi ni mogurou ka So what

kakedasu omoi sore ga subete
ushinau toki wa isshun dakara
motto futeki ni daitan ni waratte

My Heartbreaking Story
furueta yubi ga kataru
nanimo mienai yami no meiro
kimi no Heartrending Anguish
donna asu mo tatakau yo
shinjiru michi o tsuppashire Am I ever

***
Dokładnie, to odejście jest nagłe
I nieuchronne, jak zbieg okoliczności
Skręcające przeznaczenie skrzypnęło
Jestem zagubiona w nagłym deszczu
Odrzucona, przemoknięta i oszołomiona
Wyśmiać to! Droga może się otworzyć

Czym jest ta najważniejsza rzecz,
Skryta przez drobiazgi bez wartości?
Cóż, na pewno jest to coś, co wywołał cud...
Śmiejmy się!

Mój Łamiący Serce Romans
Zaśmiejmy się tak jak zawsze
Ciekawa zabawa- Zasadniczo
Twój Rozdzierający Smutek
Nadal nie możesz mnie dotknąć...
Zacznijmy więc od tego!
Czy kiedykolwiek się to uda...?

Onieśmielona snem o porzuceniu
Czuję się mała, gdy wylewam łzy
Przeczucie? Wspomnienie? Tej nocy ma pierś jest poruszona
Informacje o stanie mego serca, które zostało odrzucone
Nie ważne czego próbuję, zawsze osiągam limit!
Mam spojrzeć w niebiosa czy zanurkować w ziemi? Co?

Mam natłok myśli- To już wszystko
Moment utraty to tylko krótka chwila
Śmiejąca się śmiało i nieustraszenie!

Moja Łamiąca Serce Historia
Me drżące palce mówią
W labiryncie ciemności gdzie nic nie widzę
Twoje Rozdzierające Cierpienie
Nie ważne, jakie będzie jutro, będę walczyć
Zwinnie biegnąc po drodze w którą wierzysz!
Czy kiedykolwiek tak będzie...?

Łamiące Serce Pożegnanie
Wyciągam swe ręce w stronę baniek
Nawet jeśli mam złożone skrzydła, nie stracę ich
Twa Rozdzierająca Zguba
Czy mogę dotknąć twych blizn?
Me życzenie sięga ciebie; Czy ja krwawię?
Nie, to twoja krew!

Łamiący Serce Romans
Zaśmiejmy się tak jak zawsze
Ciekawa zabawa- Zasadniczo
Twój Rozdzierający Smutek
Nawet jeśli bezsilna, jestem przy tobie
I nuda jest niemożliwa!
Jednak, czy kiedykolwiek...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz