30 sierpnia 2010

Katekyo Hitman Reborn! IM Belphegor "bloody prince"


"krwawy książę"
Wykonawca: Fujiwara Yuuki jako Belphegor
Ans. k. kloskowicz



bloody Bell ore wa saikou
Kiri aji mo zekkouchou kirisaite yukou
bloody Bell ouji no ashioto
Kikoetekuru darou nigeba wa naize

Shinku ni somaru odoriko wo RAITOAPPU
Kurutta shi e no MERODII

Himei nantemon wa saikou no BGM

help me help me help me
bloody hell bloody heaven
bloody Bell

bloody Bell inochi goi nara
Suki na dake sakeba ii dare mo konaisa
bloody Bell ouji no karei na
NAIFU to WAIYAA sabaki de
Himei wo agero

Abaretsuzukeru emono wo RAITOAPPU
Kurutta shi e no MERODII

[Tasukete] nante saikou no BGM

help me help me help me
bloody hell bloody heaven
bloody Bell

bloody Bell makka na butai ni
Owaranai ANKOORU hibikitsuzukeru
bloody Bell ouji no RISAITARU
Tomaranai danmatsuma kanadetsuzuke you

Odori madou emono wo RAITOAPPU
Kurutta shi e no MERODII

Kirisaki ouji no saikou no BGM

help me help me help me
bloody prince
bloody prince
bloody Bell
help me help me help me
bloody hell bloody heaven
bloody Bell

***

krwawy Bell - jestem gość
Smak przy rozrywaniu jest genialny, chodźmy coś rozerwać!
krwawy Bell - słychać rozlegające się kroki księcia
Słyszałeś, o tak, teraz już nie uciekniesz

Oświetlcie tancerza skąpanego w czerwieni
Melodia szalonej śmierci

Krzyki to idealny podkład muzyczny

pomóż mi, pomóż mi
krwawe piekło, krwawe niebo
krwawy Bell

krwawy Bell - życie, tak?
No to krzycz jeśli chcesz, nikt cię nie uratuje
krwawy Dzwon - książę jest taki wspaniały
Wymierzy ci wyrok nożem i drutem *
Głośniej, krzycz głośniej!

Siej zniszczenie, oświetl scenę
Melodia szalonej śmierci

Wołanie o [Pomoc] to idealny podkład muzyczny

pomóż mi, pomóż mi
krwawe piekło, krwawe niebo
krwawy Bell

krwawy Bell na ciemnoczerwonej scenie
Echo proszących o bis nie ustaje
krwawy Bell - to recital księcia
Bez przerwy rozlega się motyw śmiertelnej agonii

Okrutny taniec rozświetla scenę
Melodia szalonej śmierci

Ulubiony podkład Księcia Rozpruwacza

pomóż mi, pomóż mi, pomóż mi
krwawy książę
krwawy książę
krwawy Bell
pomóż mi, pomóż mi
krwawe piekło, krwawe niebo
krwawy Bell

***

* ... co.

3 komentarze:

  1. Drobna uwaga.Tu powinno być Bel-to jest skrót od imienia Belphegor.A tak poza tym dziękuje za tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak? Znaczy, w słowach mam dwa razy "l" dlatego pomyślałam, że chodzi o dzwon. Ale dobrze. Dziękuję za zwrócenie uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Um.. Super tłumaczenie,a jeśli chodzi o ten drut,to może w sensie że to żyłka miała być (po niej spuszcza swe ostrza). No.

    OdpowiedzUsuń