10 listopada 2010

Angel Beats! GirlsDeMo "Highest Life"


"Najbogatsze Życie"
Wykonawca: LiSA jako Yui





... jeden z tych tytułów, które wolałabym zostawić nieprzetłumaczonym.

***

Boroboro no mama de moufu ni taore
Doushite konna ni muki ni natteru ndarou
Futo yogitta

Nobotte mita toki hirogaru sekai wa chiisai hodo kimochi ii
Dakara mubou na hodo takai kabe ga ii
Dare mo ga miageru you na sono hou ga atashi rashii

Nakanaka netsukenai yoru wa
Kuriimu no koro no kuraputon wo hiitari suru no ga suki
Down to the crossroads!

Ikite mite mo ii sou omoetara kara
Umarete kita hazu desho?
Yappa yokatta na hito tte utsukushii na sou omoeru basho ni ima
Konpasu wo awaseteru

Sorya kanashii toki wa naku yo
Hitoribocchi wa samishii yo
Demo ne ningen tte sonna mon da yo?
Oh,my guitar hibike!

Nobotte mita toki hirogaru sekai wa chiisai hodo kimochi ii
Dakara mubou na hodo takai hou ga ii
Dare mo ga miageru you na kimi mo dou?
Ikite yokatta na sou omoeta nara
Saikou ni kimochi ii
Boroboro ni naite mo mogaite sakende mo
Sore demo atashitachi wa mata arukidaseru nda ne
Sayonara to, arigatou

LaLaLaLa Happy life! Go!
LaLaLaLa Take me with you!
LaLaLaLa Highest life! Go!
LaLaLaLa Go with me!

***

Rozpadając się na kawałki, padam na koc
Czemu biorę to tak strasznie serio?
Nagle uderzyła mnie myśl

Gdy próbowałam się wspinać, rozległy świat sprawiał, że czułam się lepiej gdy zaczynał maleć
Właśnie dlatego chciałabym mieć mur tak wielki, że sama wspinaczka wydawałaby się czymś szalonym
I wszyscy by wtedy patrzeli... to byłabym prawdziwa ja

Gdy nie mogę zasnąć,
Lubię grać Claptona tak, jak robiło się to za czasów Cream
Na rozdroża!

"Mogę spróbować dalej żyć". Skoro zaczęłam tak myśleć
To dobrze, że się urodziłam, prawda?
Ostatecznie cieszy mnie obecność w miejscu, w którym mogę myśleć jacy to ludzie są piękni
Kompasy ustawiają się w rzędzie

Oczywiście, że płaczę gdy jest mi smutno
Będąc sama czuję się samotna,
Ale czy to nie na tym polega bycie człowiekiem?
Ach, gitaro, wypuść dźwięk!

Gdy próbowałam się wspinać, rozległy świat sprawiał, że czułam się lepiej gdy zaczynał maleć
Im bardziej szalona wysokość, tym lepiej
I wszyscy by wtedy patrzeli... co ty na to?
"Cieszę się, że żyję". Takie myślenie
Zapewnia najlepsze uczucia
Nawet gdy nam źle i płaczemy, gdy męczymy się i krzyczymy
Nawet wtedy możemy zacząć znowu iść
Do widzenia i dziękuję

LaLaLaLa, Szczęśliwe Życie! Naprzód!
LaLaLaLa, Zabierz mnie ze sobą!
LaLaLaLa, Najbogatsze Życie! Naprzód!
LaLaLaLa, Chodź ze mną!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz