3 listopada 2010

Angel Beats! IN "My Song"


"Moja Piosenka"
Wykonawca: marina jako Iwasawa (GirlsDeMo)




Iradachi o doko ni butsukeru ka sagashiteru aida ni owaru hi
Sora wa haiiro o shite sono saki wa nani mo mienai
Joushiki butteru yatsu ga waratteru tsugi wa donna uso o iu?
Sore de erareta mono daiji ni kazatte okeru no?
Demo asu e to susumanakya naranai
Dakara kou utau yo

Naiteru kimi koso kodoku na kimi koso
Tadashii yo ningen rashii yo
Otoshita namida ga kou iu yo
Konna ni mo utsukushii uso ja nai hontou no bokura o arigatou

Kanaetai yume ya todokanai yume ga aru koto
Sore jitai ga yume ni nari kibou ni nari hito wa ikite ikerun daro
Tobira wa aru soko de matte iru
Dakara te o nobasu yo

Kujiketa kimi ni wa mou ichido tatakaeru tsuyosa to jishin to kono uta o
Otoshita namida ga kou iu yo
Konna ni mo yogorete minikui sekai de deaeta kiseki ni arigatou

***

Dzień się kończy, a ja dalej szukam ujścia dla złości
Niebo pokrywa się szarością tak, że nie mogę nic na nim dojrzeć
Ci udający rozsądnych śmieją się: jakie kłamstwa zaczną opowiadać teraz?
Czy możesz pozostawić to, czego się z nich dowiedziałeś, dokładnie wydocznym?
Jednak muszę iść naprzód, do nowego jutra
Dlatego nie przestanę śpiewać

To ty płaczesz, to ty jesteś sama
Masz rację, jesteś tylko człowiekiem
Płynące łzy tak mi powiedzą
To nie kłamstwo jest takie piękne, nawet w takiej chwili: dziękuję ci to, co jest w nas szczere*

Istnieją marzenia, które chcesz spełnić i marzenia, których nie zdołasz
To samo w sobie jest marzeniem, staje się nadzieją i dzięki temu ludzie mogą żyć dalej, prawda?
Wiem, że są drzwi, czekają tam na mnie
Wyciągnę ku nim dłoń

Czujesz się przygnębiona? Abyś mogła powstać i znów walczyć daję ci moc i pewność siebie
I jeszcze moją piosenkę
Płynące łzy tak mi powiedzą
Podziękują cudowi, że mimo wszystko spotkaliśmy się w brudnym, okropnym świecie

***

* dosł. "dziękuję ci za nasze prawdziwe ja"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz