3 listopada 2010

Angel Beats! IN "Alchemy"


"Alchemia"
Wykonawca: marina jako Iwasawa (GirlsDeMo)




Mugen ni ikitai mugen ni ikiraretara subete kanau
Demo iron na mono ga atashi o oikondeku
Ikiru nokorijikan yume no zahyou yukue
Zenbu daiji na mono na no ni
Ii sa kokora de chotto amai mono tabete iko
Sou iu shikou teishi bakari tokui ni natta

Aruite kita michi furikaeru to iya na koto bakkari de mou unzari da yo
Fureru mono o kagayakashite yuku sonna michi o ikite kitakatta yo

Mushou ni ikitai asette bakari no hibi subete kiesou
Demo sabotte mo miru datte tsukarechau ja nai sonna mujun shikou
Atashi atama dokka shiranai uchi utta mitai da
Ikka kokora de chotto byouin e ittokou
Zutto okiterareru kusuri wa oitemasen ka?

Bosaa to tsuttatteru dake de mou kaseki ni natte shimaisou nan da yo
Dare kara mo wasurerareta you na kusunda sonzai ni natte shimau yo

Ii sa koko de chotto konjou o misete yaru
Jibun de hoho tataite sonzai no shoumei e

Aruite kita michi furikaeranai iya na koto bakkari de mo mae e susume
Fureru mono o kagayakashite yuku sonna sonzai ni natte miseru yo

***

Chcę żyć wiecznie, a gdybym mogła żyć wiecznie to spełniłyby się wszystkie moje sny,
Ale tysiące innych rzeczy trzyma mnie w miejscu
Czas jaki mi pozostał, położenie mych marzeń, miejsce, w którym przebywam -
Choć wszystko to jest ważne
To nic, chodźmy na jakieś ciastko albo coś
Przestałam tak myśleć i samo to wprawia mnie w zadowolenie

Gdy patrzę na drogę, którą już przeszłam, dostrzegam same złe rzeczy: mam ich dość
Wszystko, czego dotknę staje się złotem - och, chciałam żeby moje życie wyglądało właśnie tak

Tak strasznie chcę żyć dalej, każdy z dni, w który nie czułam nic poza niecierpliwością, wydaje się rozpływać:
Ale widziałabym je nawet gdybym je ominęła; nie zmęczyło by mnie to? Co za sprzeczne myślenie;
Czuję się jakbym uderzyła się w głowę nawet o tym nie wiedząc
To nic, wejdźmy na chwilę do szpitala
Chyba zostawili tu gdzieś lekarstwo, które już zawsze będzie trzymać mnie na nogach?

Przez samo stanie w miejscu czuję się jak skamielina
Skończę jako czyiś zapomniany cień

Spokojnie, pokażę ci na co stać moją siłę woli
Uderzę się w policzki, by udowodnić sobie, że istnieję

Gdy patrzę na drogę, którą już przeszłam, dostrzegam same złe rzeczy: mam ich dość
Wszystko, czego dotknę staje się złotem - och, chciałam żeby moje życie wyglądało właśnie tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz