17 listopada 2010

To Aru Kagaku no Railgun OP2 "LEVEL5 ~Judgelight~"



Tytuł: LEVEL5 ~Judgelight~
Wykonawca: fripSide
Ans. Vevericzka



hibikiau negai ga ima, mezameteku
yuzurenai mirai no tame ni
meguriau unmei o koeta sono saki ni
kono omoi kagayaku kara

koko ja nai mirai ni omoi takushitemite wa
tsuyosa no hontou no imi o sagashitsuzuketeta

arinomama no itami o ukeireru sono imi o
ashita e hashiritsuzukeru kimi ni shita

meguriyuku keshiki ga ima, nagareteku
taguriyoseta sekai no saki
furisosogu shigunaru o karada de kanjite
tokihanatsu ima subete o

Just truth in my heart
itsu datte mayowanai yo
kesenai omoi ga aru kara
tokiakasu shinjitsu kara me o sorasazu ni
I'll reach the next stage to realize all.

tooku kanjiteta kimi ga hashiru senaka o
itsu kara darou konna ni mo chikaku ni kanjiru
fuan kakushikirezu ni semaru sora o miageta
kizutsuita kioku itsuka norikoeru yo

akogare wa chikara o ima yobiokosu
mamoritai mono ga aru kara
meguriyuku keshiki mune ni kakeagaru dake
itami wa kaze ni kieteku

believe in judgelight
unmei sae uchinuite
yoake o kono te de tsukurou
kaeteiku yuuki to kawaranai kokoro de
I believe myself and precious emotion
uchikudaku kono omoi de!

hajimari no hikari no naka chikaiau
hate naki yami o sabaku koto
osoreteta kodoku no uzu oboreru koto ni
dakedo mou furimukanai

meguriyuku keshiki ga ima nagareteku
taguriyoseta sekai no saki
furisosogu shigunaru o karada de kanjite
tokihanatsu ima subete o

Just truth in my heart
itsu datte mayowanai yo
kesenai omoi ga aru kara
tokiakasu shinjitsu kara me o sorasazu ni
I'll reach the next stage to realize all.
tashika na kizuna shinjite

---


Nasze najskrytsze marzenia budzą sie w nas
Dla przyszłości, której pragniemy
Zmusiłam przeznaczenie, aby nas połączyło
i moje myśli lśnią jak kryształ

Nadzieję pokładam w najbliższej przyszłości
Dalej szukam prawdziwego znaczenia słowa "siła"
Po co mam akceptować przeznaczony mi ból?
Musisz to wiedzieć, biegnąc ku przyszłości

Nieznana sceneria rozpływa się
mknąc ku światu, który chcę uchwycić
Całym ciałem czuję nadchodzące uczucia
Teraz pozostawię wszystko

W moim sercu jest tylko nadzieja
Nie zgubię się, choćby nie wiem co
bo zawsze mam swoje pragnienie
Nie odwrócę oczu od gorzkiej prawdy
Przejdę do następnego etapu, spełnie swe marzenie

A jednak potrafiłam cię wyczuć
Ale od kiedy jesteś tak blisko mnie?
Nie mogąc ukryć niepokoju, spojrzałam w ciemne niebo
Któregoś dnia rozczarowanie przestanie boleć

Tęsknota obudziła we mnie siłę
Bo są ludzie, których chcę bronić
Nieznana sceneria jest w moim sercu
Mój ból rozpływa się w powietrzu

Uwierz w Światło Sądnego Dnia*
Gdy nawet los wbija ci nóż w plecy
Własnymi rękoma stworzę nowe jutro
moją odwagą i wytrwałym sercem
Wierzę w siebie i moje emocje
Pokonam przeszkody, wiem, że mi się uda

Ślubowaliśmy w świetle nowego początku
że bezkresną ciemność poddamy sądowi
Baliśmy się, ze zatoniemy w morzu samotności
Mimo wszystko i tak nie patrzymy za siebie
Nieznana sceneria rozpływa się

mknąc ku światu, który chcę uchwycić
Całym ciałem czuję nadchodzące uczucia
Teraz pozostawię wszystko

W moim sercu jest tylko nadzieja
Nie zgubię się, choćby nie wiem co
bo zawsze mam swoje pragnienie
Nie odwrócę oczu od gorzkiej prawdy
Przejdę do następnego etapu, spełnie swe marzenie

---
* Niniejszym oświadczam, że nie wiem. Co ja. Wtedy. Brałam.

1 komentarz: