16 listopada 2010

Angel Beats! GirlsDeMo "Answer Song"



"Piosenka-Odpowiedź"
Wykonawca: LiSA jako Yui




Taoresou da mou nanjikan gitaa hiite utatte nda
Demo nakanaka ashi wo tomete moraenai
Nara sakede yaru hito no kunou wo ikite iku riyuu wo
Dakedo kono atashi ja okogamashii sou omocchau yo

Ima mo kikoeru sono utagoe wa setsunaku mo chikara tsuyoku
Soko made atashi ni utaenai yo toosugite tsukamenai

Itsu no ma ni ka butai no ue ni tatteta domannaka
Hirogaru shikai kankyaku bakari uzumorete shimaisou nigero!
Shiirudo ga karamitsuite ugokenai dou shiyou
Kore wa mou makkou kara idomu shika nai

Utaidashi wa tochicchatta kedo B mero kara ochitsuite kita
Ato wa mi wo yudanete utau yo membaa wo shinjiteru yo
I want to reach you
I want to become you
Koe yo hazero!
I can sing a rainbow
I can sing like the gods
Ten made Jump!

Yagate suzushii kaze ga fuiteta ase mo kawaiteta
Hontou ni sora no ue made kichatta you da yo

“Ima mo kikoeteru kono utagoe wa anata no koe nanda yo?
Itsuka issho ni utatte mitai na
Sono hi wo tanoshimi ni shiteru”

Such a voice was heard
Such a song was heard
Un, utau yo
I shout living here
I shout friends here
Sora takaku

***

Zaraz padnę... jak długo już gram i śpiewam?
Jednak niemożliwe bym teraz przestała
W takim razie poprzez ludzkie cierpienie wykrzyczę dla czego warto żyć
... ale z mojej strony to chyba będzie aroganckie, tak mi się przynajmniej wydaje

Słyszę śpiew: pełen bólu, ale także pełen siły
Nie potrafię tak zaśpiewać - to za daleko, nie sięgam tam

Zanim się obejrzałam, stałam już na środku sceny
Moje pole widzenia wypełnia publiczność; czuję jakby zaraz mieli mnie pożreć - w nogi!
Tarcza wokół mnie nie pozwala mi na choćby jeden krok: co teraz?
Nie pozostaje mi nic innego jak stawić temu czoła

Zaczęłam niemrawo, lecz uspokoiłam się przy drugim wersie
A potem popłynęłam z kolejnymi słowami, uwierzyłam w resztę zespołu
Chcę cię dosięgnąć
Chcę się tobą stać
Mój głosie, niech cię usłyszą!
Mogę wyśpiewać tęczę
Śpiewam jak bogowie
W górę, do nieba!

Niedługo zadął zimny wiatr i osuszył moje czoło
Czuję się tak, jakbyśmy rzeczywiście zeszli z nieba

"To twój śpiew właśnie słyszę, prawda?
Pewnego dnia spróbuję z tobą zaśpiewać.
Nie mogę się już doczekać."

Taki rozległ się głos
Taki rozległ się głos
Tak, zaśpiewam to
Żyję i krzyczę
Krzyczę razem z przyjaciółmi
Wysoko na niebie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz