10 listopada 2010

Angel Beats! IN "Little Braver"


"Odrobinkę Odważniejsza"
Wykonawca: LiSa jako Yui




Aruku hohaba ga ookiku naru ni tsurete
Yume kara toozakatte iku
Aruku muki kaete miru gururi mawatte

Chiisa na yuuki da kedo itsu de mo koko ni aru yo
Osanai hibi ni mitsuketa
Fukai yami ni tozasare obiekitta jibun rashisa mo tsureteku yo

Nagarete iku keshiki dore mo nikayottete
Nandaka akubi ga deru
Tsugi no doa sagashidasou sora no kanata ni

Chiisa na fune ni notte ooki na ho hirogeru yo
Hareta oozora ni kaze ga fuku
Kimi wa boku de itsu de mo issho da kara jibun rashisa o shinjite

Kono te no hira wa nan no tame?
Kewashii michi o susumu tame?
Sore nara itsuka wa kanarazu
Eikou to iu torofii o tsukamu!

Chiisa na yuuki da kedo hontou ni chippoke da kedo
Yashin ni michita sugoi yatsu
Tozasareteta yami ni wa hikari ga sashi yoake no you ni kieteku

Kimi wa boku de kimi mo boku de issho da kara
Tabi no owari o mi ni ikou

***

Z każdym kolejnym krokiem,
Moje marzenia oddalają się ode mnie
Próbuję zmienić kierunek odwracając się

To maleńka odwaga, ale zawsze ją mam
Znalazłam ją gdy byłam mała
Przybędę razem z moją indywidualnością, uwięziona w głębokiej ciemności i kompletnie przerażona

Kolejne płynące sceny są niemal identyczne
Z jakiegoś powodu ziewam
Poszukajmy następnych drzwi na nieboskłonie

Rozwinę olbrzymie żagle małej łódki
Wiatr wieje przez wspaniałe słoneczne niebo
Jesteś mną i zawsze obok mnie: uwierz w swoją indywidualność

Na co mi te dłonie?
Po to, by zrobić kolejny krok na stromej ścieżce?
Jeśli tak, to jestem pewna,
Że kiedyś będę trzymać w nich puchar zwany chwałą!

To maleńka odwaga, naprawdę malutka
Ale jest czymś niesamowitym, pełnym ambicji
Promienie światła zaglądają do mojego ciemnego więzienia i znikają jak świt

Jesteś mną i zawsze obok mnie:
Przekonajmy się jak skończy się ta podróż

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz