17 listopada 2010

Tsubasa Chronicle, IN "you are my love"


"ciebie kocham"
Wykonawca: Eri Itou
Ans. revira (?)



Preferowana wersja nie została podana dlatego oto druga. Wersja Sakury - niżej.

***

Kiss me sweet,
I'm sleeping in silence
All alone in ice and snow
In my dream I'm calling your name
You are my love

In your eyes I search for my memory
Lost in vain, so far in the scenery
Hold me tight, and swear again and again
We'll never be apart

If you could touch my feathers softly,
I'll give you my love
We set sail in the darkness of the night, out to the sea
To find me there, To find you there,
Love me now, If you dare.

Kiss me sweet, I'm sleeping in sorrow
All alone, to see you tomorrow
In my dream I'm calling your name
You are my love
My love ...

***

Złóż na mych ustach słodki pocałunek
Śpię pogrążona w ciszy
Całkiem sama pośród lodu i śniegu
W mych snach powtarzam twe imię
Ciebie kocham

W twych oczach szukam mych wspomnień
Zagubionych na próżno, daleko, daleko...
Trzymaj mnie mocno i obiecaj mi jeszcze raz i kolejny,
Że nic nas nie rozdzieli

Jeśli delikatnie dotkniesz mych piór,
Podaruję ci swe serce
Pod osłoną nocy wypłyniemy na dalekie morza
By tam mnie odnaleźć, by odnaleźć tam ciebie;
Kochaj mnie jeśli się odważysz

Podaruj mi słodki pocałunek, śpię pogrążona w smutku
Całkiem sama, wyczekuję naszego spotkania następnego dnia
W mych snach powtarzam twe imię
Ciebie kocham
Tylko ciebie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz