3 listopada 2010

Angel Beats! IN "Crow Song"


"Piosenka Wron"
Wykonawca: marina jako Iwasawa (GirlsDeMo)




Haigo ni wa shattaa no kabe
Yubisaki wa tetsu no nioi
Susume hajike dono michi komu desho
find a way koko kara
found out mitsukeru
rock o kanadero
Tooku o misuero
Ikitsugi sae dekinai machi no naka

Hoshizora ga saikou no butai
Karasu-tachi kaakaa to naku yo
Itsumo omou yo itsu neterun daro
find a way atashi mo
song for utau yo
rock o hibikase
crow to utau yo

Itsu made konna tokoro ni iru?
Sou iu yatsu mo ita ki ga suru
Urusai koto dake iu no nara
Shikkoku no hane ni sarawarete kiete kure

Zenryoku de mou taoresou da
Yubi mo surikirete itai
Demo ne yaru yo konya mo biggu na sutoorii
find a way koko kara
found out mitsukeru
rock o kanadero
luck o utau yo

Itsu made datte koko ni iru yo
Toorisugite iku hito no naka
Yami ni tozasareta suteeji de
Ima kibou no uta utau yo
Anata datte tsukareteru desho
Sono senaka ni mo todoketai yo
Konna kurayami no naka kara no
Kibou terasu hikari no uta o
Sono uta o

***

Za moimi plecami stoi ściana powiek
Z palców unosi się zapach stali
Dalej, brzdąknij w struny - i tak jest tłok, nie?
znajdź drogę, by się stąd wydostać
znalazłam, ciebie też znajdę
Graj rocka
I spójrz w dal
W mieście, w którym nie sposób złapać tchu

Rozgwieżdżone niebo to najwspanialsza scena
Wrony kraczą
Zawsze się zastanawiam, kiedy one w ogóle idą spać?
znajdź drogę, ja także
zaśpiewam, śpiewaj
Niech rozbrzmi rockowe echo
Zaśpiewam wraz z wronami

"Jak długo zamierzasz siedzieć w takim miejscu?"
Zauważyłam tych, którzy mnie o to pytali
Jeśli nadal będziesz wygadywał te irytujące rzeczy,
To mam nadzieję, że porwą cię skrzydła czarne jak noc

Już teraz czuję, że zaraz z mocą uderzę w ziemię
Moje obdarte palce strasznie bolą
Ale i tak zagram, dzisiejszy dzień zapisze się wielkimi literami na kartach historii
znajdź drogę, by się stąd wydostać
znalazłam, ciebie też znajdę
Graj rocka
Wyśpiewam z siebie całe szczęście

Zawsze tu będę
Pośród mijających mnie ludzi
Na scenie zasłoniętej kurtyną ciemności
Zaśpiewam teraz piosenkę pełną nadziei
Ty też jesteś zmęczony, co?
Chcę wysłać ci ją z powrotem -
Z wnętrza ciemności jak ta
Piosenkę światła, która lśni nadzieją
TĘ piosenkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz