18 listopada 2010

It's just not funny anymore...


Haaaah, mogłam się domyślić, że ten przeklęty portal wkrótce stanie się moją zmorą...

Najdrożsi "plagiatorzy" z Tekstowa.
Jeśli doprawdy nie możecie zwalczyć pokusy kopiowania tłumaczeń to przynajmniej odnajdźcie swój kręgosłup moralny i piszcie kto RZECZYWIŚCIE zadał sobie trud wyłożenia Waszych ulubionych japońskich piosenek na zrozumiały język. Trzy czwarte tekstów z Hetalii i znakomita większość Kuroshitsuji to urocze "kopiuj-wklej" z DG. Żeby tylko tyle, ale nie. Udało mi się nawet znaleźć całe konto, którego celem istnienia jest chyba tworzenie zastępczego Gothique. Uspokajam: serwer ma się dobrze i nic nie zwiastuje jego zawaleniu się. Nie wiem czemu Wam to służy, nabijaniu punkcików czy tam czego (Facebook to za mało?), ale really. Ja na wiele jestem w stanie przymknąć oko jednak spodziewam się jakiejś dozy szacunku dla siebie i mego wspaniałego zespołu tłumaczącego.
Jeśli orędzie nie pomoże... cóż, wiem gdzie Was szukać. Znam Wasze numery GG. WIEM GDZIE MIESZKAJĄ WASZE RODZINY.

Dedans Gothique President
Ciara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz