1 listopada 2010

Hikaru no go, IM Hikaru "Sora"


"Niebo"
Wykonawca: Tomoko Kawakami




Odayakana
Kisetsu wo hakobu kaze ga fuku
Mou sugu atarashii nanika to
Meguri aeru ki ga shita

Doko made mo
Hirogaru sora wo miagetara
Mada takutabi ni chigau
Katachi wo tsukuru Shiroi kumo

Naze
Yume wo kanaetai no ka nan te
Umaku ienai kotaemo
Itsuka nanimokamo
Mieru toki ga kuruto shinjiteru
Daremo sore wo motomeru

Ima Aoi sora no shita Hikaru kaze no naka
Sotto me wo tojitemiru
Omoide no kakera Hitotsu hitotsu ga
Tashikana tsugi he to Michibiite
Koko kara mata Arukidaseru

Taemanaku
Toki wa nagarete ikukeredo
Kokoro ni nokoseru mono
Taisetsuna mono Mitsuketai

Mada
Yume to akogareno chigau wo
Shirazu muchuu de hashitta
Itsuka kono ude ga
Todoku toki ga kuru to shinjiteta
Ima mo kataku shinjiteru

Sou Aoi sora no shita Hikaru kaze no naka
Kitto mioroshiteiru
Kinou wo wasurezu Asu ni obiezu
Oshierareta koto Mune ni daki
Sora wo mezashi Aruki dasou

Aoi sora no shita Hikaru kaze no naka
Sotto me wo tojitemiru
Omoide no kakera Hitotsu hitotsu ga
Tashikana tsugi he to Michibiite
Koko kara mata Arukidaseru

***
Przeciwko tej spokojnej porze
Zawiał uroczy wiatr
A ja poczułem, że mógłbym
Niespodziewanie spotkać coś nowego

Patrzę na nieskończone,
Rozprzestrzeniające się niebo
Białe chmury podróżują po nim
Wciąż zmieniając swoje kształty

Dlaczego?
Dlaczego chcemy, by spełniły się marzenia?
Nawet, jeśli nie znam na to odpowiedzi,
To jednak wierzę, że pewnego dnia
Nadejdzie chwila ich urzeczywistnienia.
Wszyscy tego pragną.

Pod tym niebem, owiewany lśniącym wiatrem
Próbuję zamknąć swoje oczy
Każda mała cząstka moich wspomnień
Prowadzi mnie do następnego przystanku.
Dlatego teraz też jestem w stanie iść.

Czas płynie nieustannie, ale
Chcę odnaleźć ważne rzeczy,
Które zepchnąłem na bok.

Desperacko biegłem,
Nie znając różnicy między pragnieniem a marzeniami.
Jednak wierzyłem, że
Nadejdzie dzień, gdy je osiągnę.
I nawet teraz wciąż w to wierzę.

Spoglądasz w dół z nieba, owiewany lśniącym wiatrem
Opiekujesz się mną stamtąd
Nie zapominam przeszłości, nie boję się przyszłości,
Cenię rzeczy, których mnie nauczyłeś,
Mierzę ku niebu i zaczynam iść,
Mając to wszystko w sercu

Pod tym niebem, owiewany lśniącym wiatrem
Próbuję zamknąć swoje oczy
Każda mała cząstka moich wspomnień
Prowadzi mnie do następnego przystanku.
Dlatego teraz też jestem w stanie iść.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz