4 listopada 2010

Angel Beats! IN "Thousand Enemies"


"Tysiąc Wrogów"
Wykonawca: LiSa jako Yui




Fukigen sou na kimi to sugoshite
Wakatta koto ga hitotsu aru yo
Sonna furishite tatakau koto ni hisshi
Itsu made mo kaenaide koori no you ni
Natsu no hizashi atsukute mo tokezu ni ite ne
Kitto saki ni utsukushii hyouga ga aru yo
Katachi aru sonna kokoro dare datte kizukeba motteru kimi mo motteru

O-naka ga suite arukenaku natte
Wakatta koto ga hitotsu aru yo
Yaru beki koto sakiokuri ni shite yaritai koto bakka yatteru
Gohan tabete tatakau shitakushiyo
Itsu made mo mottetai yo hagane no you na
Donna mono mo toosanai ganko na iji o
Kitto ima mo tachitsukushite mamori no tochuu
Yukute ni wa kazoekirenai
Teki ga ite atashi o matteru kimi ni mo matteru

Mayotta toki ni wa kokoro no chizu o atashi ni misete hoshii
Sore nara yukisaki sugu wakaru kara
Jibun ja wakaranai dake

Saa sa susumou ikutsumo no kakehashi
Itsu made mo issho da kara koibito no you ni
Natsu no hizashi atsukute mo hanarezu iru ne
Kitto saki ni soudai na keshiki ga matsu yo
Sono toki wa tamatte ita sono kimochi zenbu kiite yaru
Atashi mo motteru kimi ni mo kikasu tappuri kikasu

***

Spędzamy razem czas: wydaje się, że masz zły humor
Jedno wiedziałam
Udajesz tylko, że w swojej walce gotowy jesteś na wszystko
Proszę, nie zmieniaj tego w sobie, bądź jak lód
Nawet gdy grzeje letnie słońce, nie topniej
Jestem pewna, że przed nami czeka przepiękny lodowiec
Ci ludzie, którzy dostrzegą kształ swego serca, mają je; ty też je masz

Głodna jestem, nie mogę dalej iść
Jedno wiedziałam
Odkładam na później to, co powinnam zrobić i nie robię nic poza tym, co chcę
Zjem i przygotuję się do walki
Nie chciałabym jej stracić: siłę woli
Jak ze stali, która niczemu nie przepuści
Nawet teraz wiem, że połowie drogi na której stoję i cię chronię,
Czekają na mnie niezliczeni przeciwnicy
Czekają na mnie, czekają także wewnątrz ciebie

Chcę byś pokazał mi mapę swego serca gdy się w nim zgubię
Dzięki temu od razu powrócę na dobry trakt
Sama nie znam celu...

No chodź, pokonajmy te wszystkie mosty
Będziemy razem na zawsze jak kochankowie
Nawet gdy grzać będzie letnie słońce, nasze drogi się nie rozejdą
Jestem pewna, że przed nami czeka wspaniały widok
Wtedy zapytam cię o wszystkie uczucia, które masz w sercu
Ja też je mam i też ci o nich powiem, powiem o wszystkim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz