10 listopada 2010

Angel Beats! IN "Ichiban no Takaramono ~Yui final ver.~"


"Najważniejszy na świecie Skarb"
Wykonawca: LiSa jako Yui





Kao o awashitara kenkashite bakari
Sore mo ii omoide datta

Kimi ga oshiete kuretan da mou kowakunai
Donna fujiyuu de mo shiawase wa tsukameru dakara

Hitori de mo yuku yo tatoe tsurakute mo
Kimi to mita yume wa kanarazu motteku yo
Kimi to ga yokatta hoka no dare mo de mo nai
Demo mezameta asa kimi wa inain da ne

Zutto asondereru sonna ki ga shiteta
Ki ga shite ita dake wakatteru
Umarete kita koto mou koukai wa shinai
Matsuri no ato mitai sabishii kedo sorosoro yukou

Doko made mo yuku yo koko de shitta koto
Shiawase to iu yume o kanaete miseru yo
Kimi to hanarete mo donna ni tooku natte mo
Atarashii asa ni atashi wa ikiru yo

Hitori de mo yuku yo shinitaku natte mo
Koe ga kikoeru yo shinde wa ikenai to
Tatoe tsurakute mo sabishisa ni naite mo
Kokoro no oku ni wa nukumori o kanjiru yo

Megutte nagarete toki wa utsuroi da
Mou nani ga atta ka omoidasenai kedo
Me o tojite mireba dareka no waraigoe
Nazeka sore ga ima ichiban no takaramono

***

Wystarczyło, że na siebie spojrzeliśmy i od razu zaczynaliśmy się kłócić
... ale takie wspomnienia też są dobre

Ty mnie tego nauczyłeś dlatego nie boję się już
Nieważne jak ciężkie są kajdany wokół mych nadgarstków, zdobędę swoje szczęście i--

Nawet w pojedynkę uparcie będę przeć naprzód, jestem świadoma przeszkód przede mną
Na pewno wezmę ze sobą sen, który z tobą śniłam
Cieszę się, że byłam z tobą, z nikim innym
Budzę się... a ciebie nie ma obok

Czułam, że będziemy bawić się już zawsze
Wiem, tylko "czułam", dlatego
Nie żałuję już, że się urodziłam
To trochę jak moment po skończonym festiwalu: jest smutno, ale trzeba się zbierać

Dotrę wszędzie gdzie zechcę; tego się tutaj nauczyłam
Zobaczysz, spełnię moje marzenie; marzenie, w którym jestem szczęśliwa
Nawet bez ciebie obok mnie - nieważny dystans pomiędzy nami -
Będę żyć gdy nadejdzie całkowicie nowy dzień

Nawet w pojedynkę uparcie będę przeć naprzód, może nawet będę chciała umrzeć
Słyszę twój głos mówiący "Nie wolno ci"
Choć jest ciężko, choć płaczę w samotności,
Głęboko w sercu czuję ciepło

Płynie i mija, czas się zmienia,
Nie potrafię sobie przypomnieć co było
Ale gdy zamykam oczy, słyszę czyjś śmiech...
Jakoś teraz to mój najważniejszy na świecie skarb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz