17 listopada 2010

Angel Beats! GirlsDeMo "23:50"




Wykonawca: LiSA jako Yui



Futari no aida ni wa iroiro atta
Shumi no chigai ni tomo ni souji shinai
Ryouri wa omae ga kokufuku shiro to
Sonna ippouteki na meirei wo kudasu
Konna futari waraiatte
Sugoseru hi ga itsuka kuru kana

Oki ni iri no DVD ga nai
Kimi ga mata katte ni mochidashita nda
Kawari ni kuria sunzen no geemu wo
Reberu ichi ni shite uwagaite yarou
Konna koto wo kurikaeshite
Otagai son bakari shite iru

Demo fushigi na hodo kimi wo suki na mama de iru nda yo
Dakara anshin shite hoshii shinu toki made issho ni iru yo
Aa nani ittenda kao ga atsui!

Kimi ga kaette kuru no ga osoi kara
Kakushite atta keeki tabechatta yo
Are? kyou atashi no tanjoubi dakke?
Hitori de tabechatta namida koboreru
Konna futari waraiatte
Sugoseru hi ga itsuka kuru kana

Mou naku no wa gaman suru
Kimi ga konbini made itte
Kawari wo katte kite kureru
Dakara atashi waratteru yo
Hora isoide yo ato juppun

***

Pomiędzy nami było naprawdę wiele rzeczy
Nasze zainteresowania nie pokrywają się ze sobą zupełnie dlatego nie będziemy razem sprzątać
"Lepiej gotujesz więc ty to zrób"
Wysłuchuję twoich rozkazów
Kolejny dzień gdy para taka jak my
Może się uśmiechnąć i przeżyć to wszystko... kiedyś pewnie nadejdzie

Nie wypożyczyłeś mojego ulubionego filmu
Znów wziąłeś coś tylko dla siebie
W odwecie wczytałam twoją prawie ukończoną grę
I zapisałam na pierwszym poziomie*
Wiecznie powtarzamy ten sam cyrk,
By na końcu wybuchnąć

Ale kocham cię tak mocno, że sama się sobie dziwię
Dlatego chcę zapewnić ci spokój, będziemy razem póki śmierć nas nie rozłączy
Aaach, o czym ja mówię!? Mam wypieki na twarzy!

Zasiedziałeś się w pracy
Więc zjadłam tort, który schowałeś
Co? Dziś są moje urodziny?
Zjadłam go sama, popłynęły łzy
Kolejny dzień gdy para taka jak my
Może się uśmiechnąć i przeżyć to wszystko... kiedyś pewnie nadejdzie

Powstrzymam się i nie będę płakać
Pójdziesz do sklepu
I kupisz następny;
I będę dalej uśmiechnięta
No rusz się, zostało ci dziesięć minut!

***

* ZGINĘŁABY. Śmiercią tragiczną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz