17 listopada 2010

Angel Beats! GirlsDeMo "Morning Dreamer"



"Ranna Marzycielka"
Wykonawca: LiSA jako Yui



Mezamashidokei ga ganaritateteru
Onegai mou sukoshi nemurasete
Kinou wa GIG de sono ato nomikai de
Mochiron osake wa nomenai nda kedo juusu nanda kedo
Sewashii hibi wo majime ni ikiru
Kono atashime ni douka nemuri wo
Chanto okitara shinkyoku kikasete ageru
Mochiron hikigatari de hamori wa onegai
Tetori ashitori oshiete ageru yo shinpai nai
Sou iya ichigen kireteta katte kite onegai!

Mezamashidokei wo tomete kara sanjuppun
Ii kagen okinakya ikenai kedo
Mafuyu no ofuton wa mashou no aitemu
Mou nukedasenaku natte shimatta yo nemurinoroi tsuki
Warera ga kurasu gendai shakai
Konna tokoro ni akuma ga ita
Kudaranai kara isshou ni fusu nante hidoku nai?
Koko kara omoshiroku naru ka mo shirenai ja nai
Dakara tsudzuki to iwarete mo mada ukandenai
Toriaezu futon ni taberare futonman ni naru
Mou sore de ii ja nai

Hai hai sorosoro okimasu yo oyu wo wakashite yo
Nemukezamashi no koohii ni tabenokoshita kukkii wo
Sou iya shinkyoku no renshuu wo suru ndattakke na
Somosomo hitorigurashi de dare to hanashiteta ndaro?

***

Ostry dźwięk budzika naciera na moje uszy
Błagam, jeszcze tylko pięć minut...
Na wczorajszej imprezie
Nie piłam oczywiście alkoholu, ale podali mi sok. Jednak...
Na poważnie biorę dni, w które trzeba pracować
Dlatego proszę, pozwól tej mnie spać...
Jak już wstanę to zagram ci nową piosenkę
Oczywiście, gdy śpiewam i gram cała harmonia należy do ciebie
Nie martw się, skupię całą uwagę na tym, by cię jej nauczyć
A, no tak, struna pękła. Idź i kup nową, proszę!

Pół godziny temu uciszyłam budzik
Rany, muszę naprawdę zebrać się do kupy i wstać
Futon w środku zimy to piekło
Nie mogę z niego teraz wyjść - chyba ktoś nałożył na niego "śpiochową klątwę"
Teraz żyjemy wśród współczesnej społeczności,
Ale kiedyś mieszkał tutaj demon
Do niczego się nie nadaję... uśmiechnę się... nadal do bani, co?
Może teraz życie stanie się ciekawsze, jak myślisz?
Dlatego ponaglana i tak nie wstałam
Stanę się nadzieniem futonu i będę futonowym pączkiem
To by było dopiero fajne, nie?

DOBRZE, dobrze, zaraz wstanę. Napuść mi gorącej wody do wanny
Namoczę połowę ciasteczka w porannej kawie
A, racja, miałam dziś poćwiczyć nową piosenkę, prawda?
... z kim ja właściwie rozmawiam? Przecież mieszkam sama...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz