14 listopada 2009

Axis Powers Hetalia, ED "Marukaite Chikyuu" ver. France


"Narysuj kółko - to Ziemia!"
Wykonawca: Onosaka Masaya jako Francja




Nadrabiam zaległości.

***

Ne ne Papa WAIN (wine) wo S'il vous plaît
Ne ne Maman Ne ne Maman
Mukashi tabeta POTOFU no Ano aji ga wasurerarenai'n da

Marukaite chikyuu Marukaite chikyuu
Marukaite chikyuu Ore FURANSU

Marukaite chikyuu, Jitto mite chikyuu
Hyottoshite chikyuu Ore FURANSU

Aa hitofude de Mieru subarashii sekai
Utsukushii YURI to SHANSON ga koibito sa

[Kimi-tachi ga kutsuroideru yuuga na KAFE wa
Ore ga hajime ni tsukutta no sa]

Marukaite chikyuu Marukaite chikyuu
Marukaite chikyuu Ore FURANSU

Marukaite chikyuu Hattoshite chikyuu
Funzorikaete chikyuu Ore FURANSU

Aa hito nikomi de Nakeru shiawase no RESHIPI [tsubu MASUTA-DO to gan'en da ne]
DINA- wo sumasete mankitsu da KYABARE- •NAITO•SHO-

Hé hé frère BOJORE- wo s'il vous plaît
Tsuide ni sœur tsuidekurenai ka
Oi oi pépère Heiwa ga ichiban
Hi hi bébé [Kimi mo ichiban sa]
Ne ne papa BORUDO- mo s'il vous plaît?
Ne ne maman, Ne ne maman
Mukashi ni tabeta POTOFU no Ano aji ga wasurerarenai'n da

OMURETSU fuwafuwa MON•SAN-MISHERU

Marukaite chikyuu Marukaite chikyuu
Marukaite chikyuu Ore FURANSU

Aa hitofude de Mieru subarashii sekai
Utsukushii YURI to SHANSON ga koibito sa

Aa sekaijuu ni Nemuru shiawase no RESHIPI
OPURA mo BAREE mo saikou sa Mi ni kite ne

***

Hej, hej Tato, wino proszę
Hej, hej Mamo,
Hej, hej Mamo
Nie mogę zapomnieć smaku tego pot-au-feu*, które jadłem wczoraj

Narysuj kółko - to Ziemia! Narysuj kółko - to Ziemia!
Narysuj kółko - to Ziemia! Jestem Francja

Narysuj kółko - to Ziemia! Dobrze się jej przyjrzyj - to Ziemia!
Nagle to Ziemia! Jestem Francja

Aaach, jaki wspaniały światy można zobaczyć za tylko jednym pociągnięciem pędzla!
Przepiękne lilie i chanson** są tu kochankami

"Te przyjemne eleganckie kafejki, które u siebie masz...
Wiesz, to ja je wymyśliłem"

Narysuj kółko - to Ziemia! Narysuj kółko - to Ziemia!
Narysuj kółko - to Ziemia! Jestem Francja

Narysuj kółko - to Ziemia! Cofnij się - to Ziemia!
Połóż się - to Ziemia! Jestem Francja

Aaach, z jednego tylko garnka pochodzi przepis dzięki któremu popłaczesz się ze szczęścia (Dodajmy ziaren musztardy i soli, dobrze?)
A po wspaniałym obiedzie - nocny kabaret

Hej, Hej Bracie, Beaujolais*** proszę
Mogę cię prosić byś nalała, Siostrzyczko?
Dziadku, porządek to jest to
Hej, hej skarbie - też jesteś najlepsza
Hej, hej Tato, Bordeaux**** proszę
Hej, Hej Mamo, Hej, Hej Mamo
Nie mogę zapomnieć smaku tego pot-au-feu, które jadłem wczoraj

"Omlety na Mont Saint-Michel***** są puszyste i delikatne."

Narysuj kółko - to Ziemia! Narysuj kółko - to Ziemia!
Narysuj kółko - to Ziemia! Jestem Francja
Aaach, jaki wspaniały świat można zobaczyć za tylko jednym pociągnięciem pędzla!
Przepiękne lilie i chanson są tu kochankami

Aaach, na świecie śpi gdzieś przepis na radość!
Nasza opera i balet są najlepsze: zapraszam!

***

* francuska odmiana duszonego mięsa
** fr. "piosenka"
*** rodzaj trunku...
**** ...i to też
***** jedno z najpopularniejszych miejsc serwujących omlety we Franji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz