1 listopada 2009

Shingetsutan Tsukihime, ED "Rinne no hate ni..."


Tytuł: Rinne no hate ni... (Na końcu samsary...)
Wykonawca: Fumiko Orikasa
Na życzenie Lidii-chan



toki no kanata e to
kobore ochita namida
tada samayoi
mada atemonai mama
meguru omoi

oikakete hikari
kurikaeshi muzuku mune
yobi kakete fuini
tsutsu ni kobu hikari wo
kasuka ni kanjite iru

yami ni hisou koe
tsutae takute kokoro
demo furueru
kage sashidashita demo
tsuriruketeku

kokokanai inori
hitotoki no nemuri sae
yume no naka megau
tada mawaru tokei wo
yasashiku dakishimete

karamiau rinne
kizamareta rekishi koe
eien no hate de
mata meguri aeru kara
towa ni yakusoku wo shite

***

Gdy tutaj jesteś...
Spotykają się wypływające łzy
Po prostu wędrują
Bez żadnego celu
Wokół moich myśli

Gdy biegłam za światłem
Ciężko mi się oddychało
Gdy jestem inspirowana przez światło
Przygotowuję się do nagłego biegu
Bo mam takie mętne przeczucie

Ciemność mego dramatycznego głosu
Ukazuje me stęsknione serce
Lecz trzęsie się…
Cień został ukąszony ale…
Ja ciągle się jakoś trzymam

Modląc się donikąd
Nawet kiedy śpię
Spotykamy się w mych snach
Gdy wskazówki zegara wirują
Ty mnie delikatnie przytulasz

Przeplatająca się samsara
Głos spisany przez historię
Na końcu wieczności
Być może znów się spotkamy
Złóżmy sobie tę wieczystą przysięgę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz