14 listopada 2009

Kodomo no Jikan, OP "Rettsu! Ohime-sama Dakko"


Tytuł: Rettsu! Ohime-sama Dakko (Dalej! Noś mnie jak Pannę Młodą)
Wykonawca: Eri Kitamura&Kei Shindou&Mai Kadowaki
Na życzenie Sinsirki

loli, loli, loli... A ja mam avatar z shoutą! :D

***

Kuyashii no nanimo kamo
Zurui koto shiteru no wa otona
„Yakusoku mamorinasai”
Dono kuchiga itteru no Akkanbe
Otehon misero

Kanchigaino doujou
Yada yada iranai
Kimi no tame da nante iu kedo Uso kusai
Honnenara kikukedo Ato wa doushiyo
Yatte miru Sorewa watashi ga kimeru

Amayakasuto tsukeagarutoka
Atama kataine Wakattenai
Taisetsuni sareruto motto
Onna no ko wa sunao ni naruno
Kawaii ku omowareta ku naruno

Samishii no Kamatteyo
Kizukanai nibuinone Hiddoi
„Fuzakeruno yamenasai”
Daisuki wa itazurato kuttsuite
Dete kuru no da

Misekakeda yuujou
Aru aru betsuni
Kyoo minakutemo nakayoshigokko Tashinamiyo
Honto no tomodachi wa Shisen ni kimaru
Douna no yo Jibun wo tana ni agete

Dare ni demo yasashiku shiyou
Kotoba doorini Shinakuchane
Sore jamazu Watashi no tameni
Ohimesama dakko shite miteyo
Hora hayaku dakko shite gyuutto Gyuutto
Ureshii Mon yo

Ohimesama Dakko shitemite
Yasashiku shite yo Watashi dake
Taisetsuni sareruto motto
Onna no ko wa sunaoni naru no
Kawaii ku omowaretaku naru no Naru no
Soujuu Mon yo

***

Myślę, że nie ma nic bardziej denerwującego
Niż dorośli, którzy są nieuczciwi
"Dochowuj obietnic!"
Co mówią te usta? Akkanbe!*
Daj mi przykład

Ja wcale nie chcę
Współczucia z nieporozumienia
Mówisz, że to dla mnie ale to straszne kłamstwo!
Jeśli jest powód, posłucham ale co dalej?
Chcesz spróbować? Ja o tym zdecyduję!

Twój zakuty łeb nie pojmuje
Jak mi dogadzać i rozpieszczać
Ale dla dziewczyny ważniejsze jest
By być uczciwą
I by czuć się inną

Bolesnym dla mnie jest tak się o ciebie martwić!
Ale twoja makówka jest zbyt pusta by to zauważyć, to nie fair!
"Przestań rozrabiać naokoło!"
Nic nie poradzę na to, że kocham psocić
To się po prostu dzieje

To przyjaźń tylko na pokaz
To się zdarza, nic wielkiego
Nawet jeśli to nudne, przyjaciele powinni mieć podobny gust
Prawdziwi przyjaciele po prostu się pojawiają
Ale jak? Musisz wyjść ze swojej skorupy

Wszyscy powinni być mili
I robić dokładnie to co powiedzieli, że zrobią!
I wtedy, pierwsza rzeczą jaką byś dla mnie zrobił
Byłoby noszenie mnie jak Pannę Młodą
Więc dalej, przytul mnie teraz, mocno, mocno
To mnie uszczęśliwi

Spróbuj nosić mnie jak Pannę Młodą
I bądź miły tylko dla mnie
Ale dla dziewczyny ważniejsze jest
By być uczciwą
I by czuć się inną, inną
Właśnie tak

***
* Onomatopeja na pokazywanie języka z zamkniętymi oczami... Czyż japoński nie jest boski?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz