26 listopada 2009

Axis Powers Hetalia, IM Ameryka "HAMBURGER STREET"


"Ul. Hamburgerowa"
Wykonawca: Katsuyuki Konishi jako Ameryka
Ans. Kunoś



Uwielbiam tego idiotę (not to mention how hot he is on some arts), ale to chyba wysadzi mi mózg :D
LUBIĘ TŁUMACZYĆ PIOSENKI Z CAPSEM.

***

Hey you guys! Nufufu!
Minna no hiiroo, Amerika dazo! HAHA!
All right! Let’s go to the HAMBURGER STREET!

Give Me More hanbaagaa
Ki~mi~mo~ hanbaagaa

U・S・A Oh Yeah!
Nanka kakkoii daro Get it on
H・B・G Oh Yeah!
Sekai no standard sa Going on
Amerika chizu shika mottena~i
Kowai no miru to nemurena~i
Cute de Fight na naisu Guy!?
U・S・A Here we go!

Give Me More hanbaaga
Ki~mi~mo~ hanbaaga

U・F・O Oh Yeah!
Ore no Best Friend sa! “Tony!”
U・M・A Oh Yeah!
Mikakunin hodo Wakuwaku Dream on
Shokugo no aisu wa kakasena~i
Kuuki wa zenzen yondena~i Naha ☆
Big to Many atarimae ☆
GIVE ME MORE HAMBURGER!

Youki na toki wa HAMBURGER 
Byouki no toki mo HAMBURGER (And French fries)
Hitai ni nosetara Ippatsu de genki ni naru zo

Tokoro de Hey boy! Kazzette nandai?
Pojitibu is tottemo
GREAT, GREAT, GREAT!

HAMBURGER STREET
Ore ga kono seikai no hiiroo sa!
HAMBURGER STREET
Ikuzo seigi no tame nara Yeah!
HAMBURGER STREET
Engo wa tanomu yo Boys & Girls
HAMBURGER STREET
Hantai iken wa mitomenai zo HA!

Give Me More hanbaagaa
(HA! Dorufuu~!)
Ki~mi~mo~ hanbaagaa

R・E・D HYA HO!
Mochiron redo Ore no iro Because
U・S・A Oh Yeah!
Hoka no kuni ga shikiri da to Power down
COOL ni henshin kakasena~i
Tsukutta ato ni wa kangaena~i Naha ☆
Metabo iwarete mo kinishina~i
GIVE ME MORE HAMBURGER!

Hitori no toki wa  HAMBURGER (And shake shake)
Kaigi no toki mo  HAMBURGER 
Ajitsuke mainichi Kaeterukara akinaindazo

Tokoro de Hey Girl!
Doushitara yaserarerundai!?
Tsuuhan is tottemo
GREAT, GREAT, GREAT!

HAMBURGER STREET
Ore ga kono kaigi no riidaa sa!
HAMBURGER STREET
Suupaa saizu na sakusen Yeah!
HAMBURGER STREET
Paatii kibun de Boys & Girls
HAMBURGER STREET
Igirisu no hihan wa uketsukenai zo

Banzu wo sekai ni tatoeru nara (Datte kimi wa baka dakara na)
Chiizu・Retasu・Tomato ni onion
Kechappu・Pikurusu・Masutaado
Ironna kuni ga hasamarete
Soko e shuyaku ga toujou sa
Minna daisuki hanbaagu
Sore ga kono ore America sa

“HERO BURGER Zessan hatsubai chuu de geitsu!”

HAMBURGER STREET
Ore ga kono sekai no hiiroo sa!
HAMBURGER STREET
Ikuzo seigi no tame nara
HAMBURGER STREET
Engo wa tanomu yo Boys & Girls
HAMBURGER STREET
Hantai iken wa mitomenai zo  NA HA HA HA… 

Give Me More hanbaagaa
(HA HA HA… Dorufuu~!)
Ki~mi~mo~ hanbaagaa

Yeah, Yeah, Yeah!
Arigatou, ore no tame ni arigatou!
Ato no koto wa tanondazo,
Hiiroo wa isogashinndazo~!

***

Hej, wy tam! Nufufu!
Tutaj Ameryka, bohater ludu! HAHA!
No dobra! Chodźmy na Ulicę Hamburgerową!*

Dajcie mi więcej Hamburgerów!
I ~ Ty ~Też ~Masz ~Hamburgera

U・ S・ A Oh YEAH!
Fajnie, nie? Dalej, chodź!
H・ B・ G Oh YEAH!
To światowa jakość, dalej
Wystarczy ci mapa Stanów Zjednoczonych
Nie mogę spać po horrorach
Miły gość, który zawsze jest uroczy i gotowy do walki!?**
U ・S・ A No to wio!

Dajcie mi więcej Hamburgerów!
I ~ Ty ~Też ~Masz ~Hamburgera

U・ F ・O Oh YEAH!
To mój najlepszy kumpel - Tony!***
U ・M ・A***** Oh YEAH!
Im bardziej niezidentyfikowany tym lepiej! Marz dalej
Na deser muszą być lody
W ogóle nie rozróżniam zmian nastroju Naha!
Duże i Dużo to normalka******
DAJCIE MI WIĘCEJ HAMBURGERÓW!

Kiedy masz dobry humor - hamburger!
Jak ci niedobrze - hamburger! (i frytki!)
Kiedy przyłożysz go do czoła to w mig poczujesz się lepiej

A tak właściwie - ej, ty! Co to jest "katar"?
Pozytywne myślenie jest
SUPER, SUPER, SUPER!

UL. HAMBURGEROWA
Jestem bohaterem tego świata!
UL. HAMBURGEROWA
Naprzód skoro to dla sprawiedliwości, YEAH!
UL. HAMBURGEROWA
Liczę na wasze wsparcie, chłopcy i dziewczęta!******
UL. HAMBURGEROWA
Nie toleruję żadnych odmów, HA!

Dajcie mi więcej Hamburgerów!
(HA! Dorufuu~)
I ~ Ty ~Też ~Masz ~Hamburgera

R・ E ・D HYA HO!
Oczywiście czerwony to mój kolor, bo (bigos!)
U・ S ・A Oh YEAH!
Kiedy innym państwom brakuje energii
Transformacja jest niezbędna do bycia COOL
Nie przejmuję się co będzie potem Naha!
Co mnie to obchodzi, że ktoś nazwie mnie grubasem
DAJCIE MI WIĘCEJ HAMBURGERÓW!

Kiedy jesteś sam - HAMBURGER (I potrząśnij, potrząśnij!*******)
Nawet na konferencji - HAMBURGER!
Każdego dnia przyprawiam je inaczej dlatego mi się nie nudzą

A tak właściwie - hej, laska!
Co mam zrobić żeby schudnąć?
Kupowanie w sieci jest
SUPER, SUPER, SUPER!

UL. HAMBURGEROWA
Jestem szefem na tym zlocie!
UL. HAMBURGEROWA
Plan w rozmiarze XXL, YEAH!
UL. HAMBURGEROWA
Jakbyśmy byli na imprezie, chłopcy i dziewczęta!
UL. HAMBURGEROWA
Nie toleruję żadnej krytyki ze strony Anglii********

Gdybyśmy tak przyrównali cały świat do bułek (Bo jesteś głupi)
Ser・ Sałata ・Pomidory i Cebula
Keczup・ Ogórki・ Musztarda
Wiele różnych krajów byłoby w jednej kanapce
I wtedy pojawia się główna atrakcja
Hamburgerowe ciasteczko, które wszyscy kochają
I to byłbym ja, Ameryka!

"BohateroBurger jest przebojem na rynku!"

UL. HAMBURGEROWA
Jestem bohaterem tego świata!
UL. HAMBURGEROWA
Naprzód skoro to dla sprawiedliwości, YEAH!
UL. HAMBURGEROWA
Liczę na wasze wsparcie, chłopcy i dziewczęta!******
UL. HAMBURGEROWA
Nie toleruję żadnych odmów, HA!

Dajcie mi więcej Hamburgerów!
(HA HA HA! Dorufuu~)
I ~ Ty ~Też ~Masz ~Hamburgera

YEAH, YEAH, YEAH!
Dziękuję, dziękuję za całe wasze wsparcie!
Resztę zostawiam wam,
Bo wiecie - bohater zawsze ma pełne ręce roboty!

***

* w tym momencie następuje scena niczym z teledysku Jacksona... osobiście myślę o "Bad"...
** qualities approved by Igirisu...
*** Potrzebujemy szablonu z Ameryką.
**** Niezidentyfikowany Tajemniczy Osobnik Zwierzęcy. Tak, już mam fazę.
***** Igirisu też tak uwa... ARGH.
****** {targa Fausta} CHODŹ! ON NAS POTRZEBUJE!
******* Ale Anglia miał nadzie... {wali się po twarzy} PRZESTAŃ.
******** Król Julian jest już nawet w Hetalii.

I TYLKO NIEPRZETŁUMACZONE "YEAH" ODDAJE WIELKOŚĆ TEJ PIOSENKI.

1 komentarz:

  1. >Kunoichi siedzi w fotelu w zaciemnionym pokoju<
    Mój mroczny plan prania ludziom mózgów przy pomocy moich ulubionych pairingów zaczyna działać...
    BUHAHAHAHAHAHAHAHA!
    >Ivan's expression<
    >normalnie<
    Yay! Bardzo dziękuję!
    Wie szefowa, że szefową kocham?
    Widać, że miała szefowa przy tym zabawę. :D
    Tłumaczenie mi się podoba. Wczuwa się szefowa. >ok<
    A jak będziemy mieć szablon z Ameryką, to miejmy też z Anglią! Proszę! >ładne oczy<

    OdpowiedzUsuń