15 listopada 2009

VOCALOID, Len's "SPICE!"


Tytuł: SPICE! (PRZYPRAWA!)
Wykonawca: Len Kagamine



gozen yoji no CALL de me o samasu
“kinou dare doko ni ita?” nante
ii-nogare to ii wake o kougo ni
tsukai wakete tanoshin deru

“kimi dake da yo” nante ne
beta sugi… warae chau
dareka to tsunagatte itai dake?

nigakute HOT na SPICE
kimi dake ni ima ageru yo
muchu ni saseru boku no TASTE o
karada juu de kanjiite?

“choku- setsu atte kanashitai’nda”
mochi-kaketa boku no nerai atari☆
aishi-aeba dou-demo yoku naru yo?
kagi o akete LABYRINTH e

“aishiteru” da nate ne
kake-kiki dayo koi no GAME wa
ochita kou ga make desho?

nigakute amai SYRUP
boku dake ni name-sasete yo
kasa-neta hada to kimi no TASTE de
boku no koto o mitashite!

ai-suru koto o shira-nai
boku ni wa kore de choudo-ii
ai-jou nante kitsuyou to shinai
koi no hou ga raku desho?

nee, boku no SPICE
kimi dake ni ima ageru yo
muchu ni saseru boku no TASTE o
karada juu de kanjite!

***

Budzi mnie telefon o czwartej nad ranem
„Z kim byłeś i co wczoraj robiłeś?” zapytałaś
Wybieram między wymówką a wykrętem
Bawię się używając ich.

„Jesteś tylko ty” powiedziałaś
Ale banał… Rozśmieszasz mnie.
Chcesz tylko być z kimś w związku?

Gorzką i gorącą Przyprawę
Dam ją teraz tylko tobie
Mój smak, który cię odurza
Czujesz go swym ciałem?

„Chcę się spotkać w cztery oczy”
To sugestia na którą czekałem☆
Jeśli się wzajemnie kochamy to nic się nie stanie?
Otwórz drzwi do labiryntu

„Kocham cię” czy coś takiego
To strategiczna, miłosna gra
To, któremu się nie uda – przegra, racja?

Gorzko słodki Syrop
Pozwól go spróbować tylko mnie
Smakiem swego ciała, gromadzącym się na twej skórze
Zaspokój mnie!

Nic nie wiem o kochaniu
I to mi wystarcza
Nie potrzebuję czegoś takiego jak miłość
Pożądanie jest łatwiejsze, prawda?

Hej, moją Przyprawę
Dam ją teraz tylko tobie
Mój smak, który cię odurza
Czujesz go swym ciałem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz