21 listopada 2009

Welcome to NHK, OP "Puzzle"


Wykonawca: Round Table feat. Nino
Ans. Mleko




Sukoshi miageta sora dekisugita nichijou
Se o mukeru tabi ni tsubuyaku dake
Doko ni ikeba ii no? Sonna kaoshiteru kimi to

Rojiura no kage tokei no hari ga
Tomatta jikan o nurikaete

Sashinobeta ryoute kamiawanai PAZURU o
Okizari ni shiteta futari deau made
Nakushiteta nani ka saigo no kakera o
Torimodoshite

Itsuka wasurete ita tooi hi no kioku
Kokoro no katasumi kasaneta nara
Natsukashii keshiki kuchikuse dake wa sono mama

Tomadou you ni hitomi o fusete
Tachidomaranai de oikakete

Kawashita kotoba wa katachi ni dekinai kedo
Modokashii kimochi omoi o tsutaete
Furishikiru ame to kata o narabeteku
Konna fuu ni

Kaze no yukue nara kimi ga shitte iru atarashii hajimari

Sashinobeta ryoute kamiawanai PAZURU o
Okizari ni shiteta futari deau made
Nakushiteta nani ka saigo no kakera o
Torimodoshite aruki dasou

***

Niebo, na które chwilkę patrzyłam; dni, które były za dobre, by okazać się prawdziwymi
Za każdym razem gdy się odwracam, ty coś tam mruczysz
Dokąd mam iść? Z tobą i tą twoją miną

Cienie w zaułku; wskazówka zegara
Na nowo maluje zatrzymany czas

Moje wyciągnięte ręce; zostawiłam
Fragmenty puzzli, które nie połączą się dopóki cię nie spotkam
To coś, czego nie już nie mam; odzyskuję
Ostatni z puzzli

Jakby w konsternacji opuszczam wzrok
Nie stój tak, proszę, goń mnie

Słowa, które wymieniliśmy, nie mogą przybrać wyraźnego kształtu,
Ale moje irytujące uczucia przekazują co myślę
Moje ramiona ustawiam w kolejce za padającym deszczem
W taki sposób

Znasz kierunek wiatru: to nowy początek

Moje wyciągnięte ręce; zostawiłam
Fragmenty puzzli, które nie połączą się dopóki cię nie spotkam
To coś, czego nie już nie mam; odzyskajmy
Ostatni z puzzli i zacznijmy iść

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz