25 listopada 2009

Lucky Star, IM Hiyori "Default Joshikousei Nyan"



"Typowa Licealistka, Miau!"
Wykonawca: Kaori Shimizu jako Hiyori Tamura



yuri yuri yuri yuri yuri
bara bara bara shotte
yuri yuri yuri yuri yuri
bara bara bara no hito yo

yuri yuri yuri yuri yuri
bara bara bara shotte
yuri yuri yuri yuri yuri
bara bara bara no hito yo

kihonteki ni wa ni juu yon jikan
tadareta nou ga katsudou shiteru
atama no naka wo nozokaretara taihou sareru sei

mita me dake (who?) jinchiku mugai
toke konde misemasu seken sama ni
jittai wa (who?) fujo fujo fujoshi
hitomoji chigau to yabai ssu

tomodachi de ite osae kimi ni suru kara
e chatto nakama to yoru wa nareai

yappari fudan wa futsu~ no
joshiko~ joshiko~ joshikousei da mon ne
chopiri kabutta neko neko
matomo matomo matomo apiiru jan ja ka
neko nyan nuko nyan
deforuto joshikousei
neko nyan nuko nyan
ura nikki yomu na yo?

yuri yuri yuri yuri yuri
bara bara bara shotte
yuri yuri yuri yuri yuri
bara bara bara no hito yo

sekkyokuteki da ze ni juu yon jikan
bu tsuzuke demo komike no tame ni
atama no naka wo dashi tsukuse yo byoushi karaa nyuukou

ganbatta (hey!) tokkan kouji
shikata nai jikan wa kagirareteru
jissai ni (hey!) yao yao yaoi
yomenai hito no ga atari mae

tomodachi datte amaechatte ii ka na
dou janrurinku wa naisho ni shiyou

sappari wakaran riaru no
danshi~ danshi~ sanjigen no danshi ga
honnto wa kyoumi ga nai nai
kitto kitto kitto acchi mo onnaji
nai mon nai mon
noomaru danshi ni
nai mon nai mon
dokusha wa betsu da yo!

kore ga watashi no ikiru michi dakara shoujin seijin sakamichi (haiho~)
kusattemo tai de ikitai ne dakedo oyoide manshin soui no akiba karucha~
futton da~ risei ga nai gatten da~ chisei mo tondetta~ (ho!)
kusattara tai wa taberannai kusattemo joshi wa genki ippai

yappari fudan wa futsu~ no
joshiko~ joshiko~ joshikousei da mon ne
cho pirikabutta neko neko
matomo matomo matomo apiiru jan ja ka
neko nyan nuko nyan
deforuto joshikousei
neko nyan nuko nyan
ura nikki yomu na yo?

yuri yuri yuri yuri yuri
bara bara bara shotte
yuri yuri yuri yuri yuri
bara bara bara no hito yo

assari bareteru shumi da nyan

***

Lilia, lilia, yuri, yuri, yuri
Róże, róże, mówią na to bara
Lilia, lilia, yuri, yuri, yuri
Róże, róże, bara* ludzie

Lilia, lilia, yuri, yuri, yuri
Róże, róże, mówią na to bara
Lilia, lilia, yuri, yuri, yuri
Róże, róże, bara ludzie

Przez 24 godziny na dobę
Mój płonący mózg skupia się tylko na jednym
Na bank wsadziliby mnie za kratki za to, co znaleźliby w środku

Z wyglądu (kto?) sprawiam wrażenie nieszkodliwej
Jak reszta świata zwyczajnie staram się wtopić w szablon społeczeństwa
Ale w rzeczywistości (kto?) jestem dziewczyną, dziewczyną, ZEPSUTĄ dziewczyną
To jedno słowo robi OGROMNĄ różnicę!**

Staram się kontrolować wśród moich przyjaciółek,
Ale dzięki mojej braci z internetowych galerii noc staje w płomieniach

Dla was jestem normalną, normalną
Licealistką, licealistką, licealistką
Od czasu do czasu wkładam te kocie uszka
Dla samego, dla samego, dla samego fetyszu!
Kotek - miau, kotek - miau
Należę do grona Typowych Uczennic
Kotek - miau, kotek - miau
Czy ktoś czytał te ukryte fragmenty?

Lilia, lilia, yuri, yuri, yuri
Róże, róże, mówią na to bara
Lilia, lilia, yuri, yuri, yuri
Róże, róże, bara ludzie

Przez 24 godziny harowałam jak wół
Ale cel był światły - to na Comiket***!
Muszę dać upust mojej wyobraźni, sczepiam, nakładam kolor, drukuję

Starałam się (hej!), dawałam z siebie wszystko
Nie dało się inaczej, nie mam dużo czasu!
To naprawę (hej!) 8080801!
Jeśli nie jesteś w stanie tego czytać to znaczy, że jesteś normalny

Czy dobrze robię wprowadzając tu moje koleżanki?
Nie połączę ich z niczym z tego gatunku

Naprawdę ciężko ich zrozumieć, tych prawdziwych
Trójwymiarowych, trójwymiarowych, trójwymiarowych chłopców
Tak naprawdę nie interesują, nie interesują mnie
Jestem pewna, pewna, całkowicie pewna, że są tacy sami
Kogo, kogo obchodzą
Normalni chłopcy
Kogo, kogo, kogo oni obchodzą
Czytelniczek na pewno nie!

A ja żyję właśnie tak, na pagórku zaangażowanej dorosłości (hi-ho!)
"Dzień po terminie, ale przecież nadaje się do jedzenia!" Chcę tak żyć, ale życie w Akibie**** nie jest proste
Naprzód, zapomnij o rozsądku, inteligencja ucieka w kąt (Ho!)
Zepsute jedzenie nie nadaje się do spożycia, ale zepsuta dziewczyna ma z kolei pełno energii!

Dla was jestem normalną, normalną
Licealistką, licealistką, licealistką
Od czasu do czasu wkładam te kocie uszka
Dla samego, dla samego, dla samego fetyszu!
Kotek - miau, kotek - miau
Należę do grona Typowych Uczennic
Kotek - miau, kotek - miau
Czy ktoś czytał te ukryte fragmenty?

Lilia, lilia, yuri, yuri, yuri
Róże, róże, mówią na to bara
Lilia, lilia, yuri, yuri, yuri
Róże, róże, bara ludzie

Tak łatwo domyślić się co sprawia mi przyjemność, miau!

***

* o ile każdy ciołek wie co to "yuri" to 'bara" może nie. "Bara" to określenie na mangę tworzoną od gejów dla gejów czyli yaoi w formie mniej słodkiej i kjutaśnej.
** prawdziwa tajemnica stojąca za tymi dwoma wersami jest następująca: "fujoshi" to właśnie "zepsuta dziewczyna" lecz wystarczy zmiana jednego bodajże kanji, by zmienić to na "dystyngowana dama" lub coś w ten deseń.
*** zajefajnie wielki konwent.
**** dzielnica japońska słynąca z popularności wśród otaku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz