27 października 2010

Black Lagoon, OP "Red Fraction"


Wykonawca: Mell





O, Engrish! Znów mogę wymyślić połowę piosenki i pobawić się w "O Co Mogło Chodzić Autorowi Tekstu"!

***

I have a big gun
I took it from my Lord
Sick with Justice
I just wanna feel you

I’m your angel
Only a ring away
You make me violate you
No matter who you are

It’s all up to you
No one lives forever

Been burn in the hell
By all those pigs out there

It’s always been hell
From when I was born

They make me violate them
No matter who they are

Get down on your knees
Get a good head on your shoulders
If it’s for your guys
Go to the end of the earth
Do what you think
Give it with dedication
I’ll put out your misery

Have no prayer so
I keep the gun with me

For my safety
I’ll do it with no sweat

They mean business
No time for sissy pig

Queen of ocean
Sing "the Volga" to you

No need to think about it
You do it or you die

Those aren’t tears
Don’t let it trick on you
I am hard as steel
Get out of my way

Pay back all at once
Suck away the tender part

You made a mess
For Christ sake, this rotten world
Shit out of luck
Go with my vision
Light up the fire
Right on the power
Weapon… I have it all

Get down on your knees
Get a good head on your shoulders
If it’s for your guys
Go to the end of the earth
Do what you think
Give it with dedication
I’ll put out your misery

You made a mess
For Christ sake, this rotten world
Shit out of luck
Go with my vision
Light up the fire
Right on the power
Weapon… I have it all

***

Mam tu wielką spluwę
Wzięłam ją sobie od mojego Pana
Rzygać mi się chcę całą tą sprawiedliwością
Przekonajmy się na ile cię stać

To ja, twój osobisty anioł
Wystarczy wykręcić numer
Sam się prosisz o lanie
Nie obchodzi mnie, kim jesteś

Decyzja należy do ciebie;
Wiedz, że nikt nie żyje wiecznie

Już swoje przeżyłam w piekle
Dzięki tym wszystkim świniom

Od momentu gdy się urodziłam
Nie poznałam nic poza piekłem

Sami się proszą o lanie
Nie obchodzi mnie kim są

Na kolana!
Lepiej dokładnie rozważ wszystkie za i przeciw
Za swoimi ziomkami
Bądź gotów pójść na koniec świata
Rób jak uważasz
Włóż w to serce
Zaraz rozwiążę wszystkie twoje problemy

Nie znam żadnych modlitw
Dlatego zawsze mam przy sobie broń

Dla własnego bezpieczeństwa
Załatwię ich raz-dwa

Nie cackają się
Nie ma co zgrywać nadętej baleriny

Królowa oceanu
Odśpiewa ci Wołgę*

Nie ma co się zastanawiać
Decydujesz się albo giniesz, proste

To nie są łzy
Nie daj się zwieść
Jestem twarda jak stal
Spieprzaj stąd

Za jednym zamachem odpłacę im się pięknym za nadobne;
Przyjemności odłóżmy na bok

Aleś tu nabałaganił
Chryste, co za zdemoralizowany świat
Cholera, limit szczęścia się wyczerpał
W takim razie zrobimy to po mojemu
Rozpal ogień
Mając w ręku moc
Broń... mam każdą jakiej potrzebujesz

Na kolana!
Lepiej dokładnie rozważ wszystkie za i przeciw
Za swoimi ziomkami
Bądź gotów pójść na koniec świata
Rób jak uważasz
Włóż w to serce
Zaraz rozwiążę wszystkie twoje problemy

Aleś tu nabałaganił
Chryste, co za zdemoralizowany świat
Cholera, limit szczęścia się wyczerpał
W takim razie zrobimy to po mojemu
Rozpal ogień
Mając w ręku moc
Broń... mam każdą jakiej potrzebujesz

***

* ok, I made some research. Zapewne jest to zbyt daleko idące rozumowanie, ale lepsze to niż nic. Azaliż istnieje pewna rosyjska piosenka: "Piosenka Przewoźników z Wołgi". Nie wiem, czy ma to sens, ale przynajmniej jest tu Wołga i łodzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz