2 października 2010

Sailor Moon, IM Ami/Mercury "Someday... Somebody..."


"Pewnego dnia... ktoś..."
Wykonawca: Hisakawa Aya jako Mizuno Ami/Sailor Mercury




Haru ichi ban ga heya ni soyoide nandaka ii kimochi
hikari no shawaa afurete ru

Tsukue no ue ni hirogueta hon no peiji wo mekuru kaze
Utsu muiteta kimochi made egao ni kawaru no

Dreamin' koi no chansu wa
Tell me jisho ni wa nai no
Ha.ya.ku note tojite

Dreamin' kami ga yuretara
For you rinsu no kaori
Na.ni.ka yokan ga suru no

Tsu ma saki tachi de aruku hodo ni surechigau koibito
Hasha gi nagara sasa yaku no

Itsuka dareka ni yasashi koe de namae yobareta ra
Sai jyo kyu no hohoemi de kotaete mitai na

Dreamin' koi no mahou no
Tell me ima ga chansu ne
So.t.to negai kakeru

Dreamin' fushigi na kurai
For you sunao na kimochi
Wa.ta.shi hayaku mitsukete

Karuku mabataki wo shita sono yunkan sekai ga kawaru no
Aoi iro no wanpisu shiroi rofa
Koi shite mitai na

Dreamin' koi no chansu wa
Tell me jisho ni wa nai no
Ha.ya.ku note tojite

Dreamin' kami ga yuretara
For you rinsu no kaori
Na.ni.ka yokan ga suru no

Dreamin' fushigi na kurai
For you sunao na kimochi
Wa.ta.shi hayaku mitsukete

***

Pierwsze promyki wiosennego słońca wpadające do pokoju wydają się przyjemniejsze niż zwykle
Strumień światła wypełnia powietrze

Delikatny wietrzyk przewraca strony książki rozłożonej na moim biurku
Nawet moje smutki ustępują miejsca uśmiechowi

Marzę o szansie na miłość
Powiedz mi, nie znajdę tego w słowniku, prawda?
Szyb-ciut-ko zamknij zeszyt

Marzę, że gdy odgarnę włosy
Ty poczujesz zapach szamponu...
Mam pewne przeczucie...

Gdy małymi kroczkami pokonuję ulicę, mijają mnie zakochane pary
Dokazują sobie i szepcą coś na uszka

Gdy pewnego dnia ktoś wymówi me imię bardzo bardzo czule,
Odpowiem mu najwspanialszym uśmiechem

Marzę o magii miłości
Powiedz mi, że nadeszła ta chwila
Ci-chut-ko wypowiedz życzenie

Marzę - jakie to dziwne
Do ciebie żywię tylko szczere uczucia
Szyb-ciut-ko odnajdź mnie

Z lekkim sercem mrugnęłam gdy świat się zmieniał
Pastelowa sukienka, białe buciki
Chciałabym, by ktoś skradł mi serce

Marzę o szansie na miłość
Powiedz mi, nie znajdę tego w słowniku, prawda?
Szyb-ciut-ko zamknij zeszyt

Marzę, że gdy odgarnę włosy
Ty poczujesz zapach szamponu...
Mam pewne przeczucie...

Marzę - jakie to dziwne
Do ciebie żywię tylko szczerych uczuć
Szyb-ciut-ko odnajdź mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz