7 października 2010

Chrno Crusade, ED1 "Sayonara Solitaire"


"Żegnaj, Samotności"
Wykonawca: Saeko Chiba
Ans. Mitsuki-chan



***

daisuki to omou kara ne
kizutsuitari tomadottari
tsumetai hoho o yoseatte
kokoro ga umareta

itsu mo ima sugu ni aitai

mukuchi ni naru hodo suki yo
yasashisa doushitara mieru no
dakishimete motto tsuyoku
atataka na mune o shinjiru yo
sayonara SORITIA
ashita e

chiisana watashi dakara
zenbu demo tarinai yo ne
nani mo kakusanaide
anata ni agetai

mada shiroi yoake o miokutte

konna ni daiji na hito ni
doushite meguriaeta no to
itai hodo tsunagu yubi de
sabishisa kienu yume o miru no
sayonara SORITIA

mou hitori ja nai kara
ashita mezameru no
anata to

daisuki na hito dakara ne
soba ni iru mamotteru
anata e tsunagaru daichi ni
umerete yokatta

***

To dlatego, że tak bardzo cię kocham;
To dlatego cię zraniłam, to dlatego nie wiem co robić
Blisko twego zimnego policzka
Narodziła się moja dusza
Nigdy nie chcę niepotrzebnie czekać, by móc cię zobaczyć

Tak bardzo cię kocham, że brakuje mi słów
Jak pokazać ci, że stać mnie na dobroć?
Przytul mnie mocniej
Ufam twemu ciepłemu sercu
Żegnam cię, samotności
Do jutra...

Jestem taka malutka...
Daję wszystko, a to i tak niewiele
Choć ta dłoń wiele nie zakryje...
Chcę byś ją chwycił, jest twoja

Musimy jeszcze pożegnać biały świt

Jak to się stało,
Że spotkałam coś tak ważnego?
Chwytam twe palce tak mocno, że aż boli
Widzę sen, który rozpuścił się w smutku

Nie jestem już sama
Dlatego jutro zbudzi się
Gdy będę z tobą

Mam kogoś kogo kocham z całego serca
Więc jestem tu z tobą, chronię cię
Tak się cieszę, że urodziłam się na świecie,
Który może cię ze mną połączyć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz