18 października 2010

- I EVENT na Dedans Gothique -


Pomysł krąży po głowach DG-owej administracji już jakiś czas a teraz nareszcie doczeka się realizacji!

Chciałabym wszem i wobec ogłosić I Event na Dedans Gothique!

Event (z ang. "wydarzenie") w 80% będzie zależał od Waszego zaangażowania, drodzy odwiedzający i zamawiający. Mianowicie prosimy o wpisywanie kandydatur anime w komentarzach do tego postu. Spełniając podane warunki zostaną one zakwalifikowane do głosowania, które wyłoni zwycięzcę.

Co jest nagrodą? Cóż... maraton tłumaczeń z tegoż anime, a cóż innego! BEZ SZEMRANIA. BEZ KOLEJEK. BEZ ZAMAWIANIA. Tak długo aż będą teksty.

Nie wiem czy się podekscytowaliście, dla tych, którym o to nietrudno, informacja: TU TEŻ BĘDĄ ZASADY. Zapoznajcie się z nimi i do boju! ... Urumi, nie tak mocno z tym Rebornem, bo klawiatura będzie do wymiany!

Anime można zgłaszać do 25 października do godziny 16.00.
JEDNA KANDYDATURA NA OSOBĘ. [ZAMKNIĘTE]

- Anime kwalifikujące się do głosowania -
1. Ma wystarczającą ilość tekstów angielskich, by na poważnie rozpatrywać jego kandydaturę (same to sprawdzimy, w poście będą powiadomienia)
2. NIE JEST Patronatem
3. Ma więcej niż pięć piosenek ogółem (po dodaniu wszystkich OP, ED, IM, itd.). *

***

Anime zakwalifikowane
1. Katekyo Hitman Reborn!
2. D.Gray-Man
3. Angel Beats! [ZWYCIĘZCA]
4. Gundam
5. Kuroshitsuji
6. Tsubasa Chronicle

Anime odrzucone (+ powód)
- brak -

Anime nie mogące wziąć udziału
1. Code Geass
2. FullMetal Alchemist
3. Hikaru no Go
4. InuYasha
5. Naruto
6. One Piece
7. Ouran Kokou Host Club
8. Pandora Hearts
9. Prince of Tennis
10. Shaman King
11. Umineko no Naku Koro ni

* nie, ilość tłumaczeń na stronie nie gra roli. Jeśli anime ma 10 piosenek z czego 5 jest przetłumaczonych to nadal się kwalifikuje.

12 komentarzy:

  1. Katekyo Hitman Reborn!

    Przepraszam, musiałam. Proszę, nie bijcie. To nie moja wina, że mam obsesję. A o klawiaturę nie trzeba się martwić, mam nową *cwaniak*

    OdpowiedzUsuń
  2. Urumi nigdy nie zawodzi moich oczekiwań (nawet tych, których nie mam) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się dołączam do Lidii-chan, Angel Beats! =3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wiecie oczywiście, że jeśli teraz wszystkie rzucicie się na Angel Beats! to nie znaczy, że wygra? Głosowanie jest dwupoziomowe. OH WELL...

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bardzo proszę o Kuroshitsuji!

    OdpowiedzUsuń