2 października 2010

Sailor Moon, IM Makoto/Jupiter "Wasureru tame ni Koi wo Shinaide"


"Nie zakochuj się jeśli chcesz zapomnieć"
Wykonawca: Shinohara Emi jako Makoto/Jupiter




Souji shitate no TEEBURU no ue
Hanataba wo kazatta
Yuganda jikan ga
Sukoshi zutsuhodo kete yuku

Heya no katasumi yomikake no hon
Dashisobireta KAADO
Koi shite muchuu na
Ano koro wa miezu ni ita

Sayonaratte yatto anata ni ieru
Sabishii yoru mo nakitai yoru mo
Hitori de iru
Anata no koto wo wasureru tame no koi nado
Dekinai kara

Ganbarenakute ochikomu toki ga
Mada atte mo ii yo ne
Madobe de ko no ha ga
Unazuku mitai ni yureta

Waraeru ne motto itsumo no you ni
Ame furu asa mo kaze fuku asa mo
Watashi de iru
Anata no koto wo aishita you ni dareka wo
Aiseru made

Sabishii yoru mo nakitai yoru mo
Hitori de iru
Anata no koto wo wasureru tame no koi nado
Dekinai kara

***

Układałam na stole bukiet
I trochę sprzątałam
A potem czas wykrzywił się
I powoli zaczął się rozchodzić

Nagle z książki przeczytanej do połowy
I rzuconej w kąt wypadła pocztówka;
Od czasu gdy czyjś uśmiech ciągle chodził mi po głowie
Pierwszy raz ją widzę

Wreszcie mogę powiedzieć ci "do widzenia"
Choć każda noc spędzona samotnie
Przynosi tylko samotność i łzy
Muszę o tobie zapomnieć
Dlatego takiej miłości trzeba powiedzieć "nie"

W chwilach gdy potykam się, nie potrafię stanąć na nogach,
Myślę, że miło byłoby cię zobaczyć - jak myślisz?
Liście drzewa rosnącego za oknem
Drżą jakby się zgadzały

Ale pewnie tylko się ze mnie śmieją, prawda?
Moje poranki
Są jednocześnie deszczowe i wietrzne
Bo cię kochałam i dalej będę
Póki nie oddam serca innemu

Choć każda noc spędzona samotnie
Przynosi tylko samotność i łzy
Muszę o tobie zapomnieć
Dlatego takiej miłości trzeba powiedzieć "nie"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz